Bruker-93156 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg vet ikke om dette passer her, men jeg prøver meg. For ca. et år siden (jada, lenge siden) så var jeg på bursdag/fest hos en venninne i klassen. Det var kun folk fra klassen der, til utpå kvelden over midtnatt. Rundt 11 tiden gikk jeg ned i kjelleren for å få litt fred. Oppe på stua var det flere av jentene som drakk for første gang, og holdt på å grine uten grunn. 2 av jentene som hadde smakt sin del av alkohol kom ned til meg med noen andre gutter. De var ikke fulle (sånn inni hampen), men bare litt "brisen" Så jeg lå på sofaen utstrakt, å fulgte den ene jenta med synet. Hun kom mot meg å la seg ved siden av meg, i sofaen. Så kom hun andra å la seg oppå meg. På grunn av at det var fullt i sofaen. Så hun som lå oppå med "dyttet" jeg vekk/ba pent om å flytte seg for jeg prøvde å sove. Så nå lå jeg der med en brisen jente, og holdt rundt henne. Når vi hadde ligget der en stund, prøvde hun å kysse meg, men jeg viste hun hadde drukket og avviste henne. Hun sovnet og jeg sovnet. Så mens vi to hadde ligget der å sovet, hadde noen luringer i klassen tatt å lagt hånden min under toppen hennes, og tatt bilde med mobilen. Da ble jeg selfølgelig sett på som den drittsekken i noen dager, helt til de som hadde gjort det innrømmet det. Men det jeg lurer på (har aldri vært dritings) er om man gjør ting man ikke ville ha gjort edru, gjør ting man ikke hadde tort å gjort edru, eller en skjønn (?) blanding når man er full? Var dette noe jeg kunne brukt som et hint til senere handling, eller kun en tilfeldighet at hun la seg ved meg? ps. Dama er knallpen, deilig kropp og DE brøsta! (Yeye, I'm a puppoman...) Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men det jeg lurer på (har aldri vært dritings) er om man gjør ting man ikke ville ha gjort edru, gjør ting man ikke hadde tort å gjort edru, eller en skjønn (?) blanding når man er full? Var dette noe jeg kunne brukt som et hint til senere handling, eller kun en tilfeldighet at hun la seg ved meg? I fylla gjør man ting man ikke ville gjort i edru tilstand. Confirmed so fucking bad! Det om det var en tilfeldighet eller ikke at hun la seg ved deg vet selvfølgelig ingen i vårt landstrakte land.. unntatt henne. MEN, det er bestandig et men, hun var jo beruset/brisen/lett påvirket (eller hva man vil kalle det), så det er vel vanskelig å avgjøre. Moralen tilsier at du ikke skal benytte dette ved en senere anledningen. Jeg, Eilertsen, sier at du skal det. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er vel helt klart at man tenker mindre på konsekvensene på sine handlinger når man har fått i seg en hvis mengde alkohol. Noe som kan føre til at man gjør ting man ikke ville ha gjort i edru tilstand. Om det var tilfeldig, eller ikke, at ho la seg ved siden av deg vet jeg ikke...Kansje du burde prøve å finne det ut? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Du får en god del selvtillit når du har drukket en del, men når du er full så kan det hende du forteller ting du egentlig aldri ville fortalt selv om du hadde verdens beste selvtillit... Skummelt å være sørpa full hvis du har mye å skjule... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hun virker løs. Skjenk henne og prøv igjen. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hun virker løs. Skjenk henne og prøv igjen. 8072663[/snapback] Word.. 14 tegn. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Det varierer jo, for når du er full så sier du som regel det du mener (DET HAR JEG FULL ERFARING AV), og som du ikke ville sagt i edru tilstand. Så hvis hu la seg oppå deg, så vil ikke det si at hu ikke ville gjort det i edru tilstand, men kanskje at hu heller ikke hadde turt. Så hvis du liker hu så se ikke bort ifra at du kan prøve deg på hu ellerno. Endret 4. mars 2007 av sndr Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvem skifter ikke personlighet i fylla? Eller, skifter og skifter, som regel blir den bare forsterket Er du en virkelig perv til vanlig, er det ikke godt å si hvordan du blir i fylla. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) EDIT: Endret 3. januar 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er du en virkelig perv til vanlig, er det ikke godt å si hvordan du blir i fylla. 8072936[/snapback] Jeg blir forbanna rå. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 De fleste blir jo kåtere enn vanlig når de drikker, får mye mer mot, og det finnes en fin ting som heter øl briller. Det er jo litt sært at hun bare la seg ved siden av deg uten å kjenne deg, men hun syntes sikkert du var søt eller noe da. Eventuelt, som Steffy sa, at hun er løs. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 De fleste blir jo kåtere enn vanlig når de drikker, får mye mer mot, og det finnes en fin ting som heter øl briller. Det er jo litt sært at hun bare la seg ved siden av deg uten å kjenne deg, men hun syntes sikkert du var søt eller noe da. Eventuelt, som Steffy sa, at hun er løs. 8073854[/snapback] Jeg har kjent henne ganske lenge. 3-4 år. Hun er søskenbarnet til en veldig god kompis...Går i klasse med henne også. Jeg lurer på om det betydde noe eller ikke. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Finn det ut ved å spørre henne, verre er det jo egentlig ikke. Vi på forumet vet ingenting om hun liker deg eller ikke. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er jo utrolig harry og spørre om noe som skjedde for 1 år siden. Ville heller sjekka om hun fortsatt var interessert i deg nå, isteden for å tenke på den ene gangen. Fylla har skylda! Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så det dere mener er at om jeg sender damen på fest der hun har tenkt å drikke seg full, så kan jeg absolutt ikke stole på hun? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så det dere mener er at om jeg sender damen på fest der hun har tenkt å drikke seg full, så kan jeg absolutt ikke stole på hun? 8074604[/snapback] Hvis hun er damen din, så er det noe helt annet. Uansett hvor full man er, så vet man om man har lov til å rote med tilfeldige eller ikke. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Så det dere mener er at om jeg sender damen på fest der hun har tenkt å drikke seg full, så kan jeg absolutt ikke stole på hun? 8074604[/snapback] Hvis hun er damen din, så er det noe helt annet. Uansett hvor full man er, så vet man om man har lov til å rote med tilfeldige eller ikke. 8075037[/snapback] Hm, takk Jeg har aldri drukket før, har holdt meg borte fra det, og samme har damen.. Helt til hun fant ut at hun ville da.. Og jeg begynte å tenke.. Men jeg stoler på hun og vet garantert at hun ikke ville gjort noe mot meg edru, men jeg vet ikke hvordan det er om hun er full så.. Innest inne er jenten en stor engel.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg ville blitt med henne første gang, rett og slett fordi hun risikerer å drikke for mye og ende opp i problemer. Da mener jeg ikke at hun roter med tilfeldige, men hvis hun sovner på sofaen på fest er det ikke vanskelig for en tilfeldig full fyr å komme bort og tafse på henne. Pass på jenta di første gang, så går det nok bra. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg ville blitt med henne første gang, rett og slett fordi hun risikerer å drikke for mye og ende opp i problemer. Da mener jeg ikke at hun roter med tilfeldige, men hvis hun sovner på sofaen på fest er det ikke vanskelig for en tilfeldig full fyr å komme bort og tafse på henne. Pass på jenta di første gang, så går det nok bra. 8075547[/snapback] Ja jeg vil det. Men slike ting kan jo skje de andre gangene jeg ikke er med og..? Men tror du det er sansynlig at hun kan rote med en god venn eller en X eller noe? Om hun er full.. Eller tror du at hun ville holdt seg trofast? Hun ville ihvertfall aldri sviktet meg på ekte.. Og hun er i mot mye siden hun er kristen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Etterhvert vil hun forhåpentligvis få orden på hvor mye hun tåler, og da er det ikke et like stort problem. Du kjenner damen bedre enn meg, men det er ikke mangel på jenter som blir stupfulle og likevel husker at de har type. Man glemmer ikke sånt uansett, men hvis hun er som du beskriver så ville jeg ikke bekymret meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå