Propofol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har en hjemmeside med litt over 3000 besøkende på to år. Lurer på om det kan være lurt å legge ut min CV på den, men har en litt dårlig følelse for å gjøre dette.. uten å helt kunne forklare hvorfor. Hva tror dere? Er jeg helt på bærtur om jeg legger ut min CV? Jeg vet jo om mange folk som legger ut sin CV på nettet, men jeg lurer på om det ikke er litt sensitivt? Hva tror dere? Skal/Skal ikke? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Nå skal det nevnes at i en CV så ligger ikke personnummer. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vel det kan ikke være så farlig, på IKT linja jeg går på lager de hvert år en hjemmeside og hvert år har de jobbsøkeruke der vi lager CV og legger ut på sidene våres så tror ikke det er noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Vel det kan ikke være så farlig, på IKT linja jeg går på lager de hvert år en hjemmeside og hvert år har de jobbsøkeruke der vi lager CV og legger ut på sidene våres så tror ikke det er noe å bekymre seg for 8072581[/snapback] Ok, legger dere det ut i word, pdf eller rett og slett plotter det inn på sidene? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det velger vi selv. Word - etter min mening det som virker minst proft spesielt med tanke på at den kan endres av den som laster ned filen nokså enkelt. Rett på siden - Da kan botter fange opp CVen din og du får spam og reklame via adresser og telefonnummre du har oppgitt. Du kan selvfølgelig unngå dette ved å legge det ut som bilde, flash o.l. og det kan forsåvidt se bra ut. PDF - Virker proft og får folk til å tro at du vet hva du driver med siden de fleste ikke vet hvordan en lager en PDF dokument Konklusjon; Velg selv, men ikke legg den ut som ren skrift på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå