Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 http://knuttz.net/hosted_pages/Scary-Pictures-20070301 Hva synes dere om slike tråder som dette i OT-baren? Men uansett; ha det gøy med bildene. Mye rart i denne samlingen God lørdagskveld Lenke til kommentar
Crex Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 enda en av samlingene fra trevakt God kveld til deg og. Digger de. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg har fortsatt følelsen av at jeg spammer litt Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Som jeg sier, er bedre med 100 poster i tråden, enn 100 tråder i posten. Artig bilde av han skjeggemannen. Gjør som Øyvind, oppdater førsteposten med morsomme lenker. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hvordan kan man ha 100 tråder i en post? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det jeg mente, var at det er bedre om du samler alt i en post, enn å poste alle samlingene dine hver for seg. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 http://knuttz.net/hosted_pages/Scary-Pictures-20070301 Hva synes dere om slike tråder som dette i OT-baren? Men uansett; ha det gøy med bildene. Mye rart i denne samlingen God lørdagskveld hilsen trevakt 8072525[/snapback] Jeg synes du kunne samlet opp alle linkene dine i en tråd isteden for å spamme med en ny tråd annenhver dag. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men jeg er jo en spammer innerst inne Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men jeg er jo en spammer innerst inne 8073419[/snapback] Vel, hvis det får det til å føle deg bedre kan du jo lage en ny tråd og kopiere alle dine andre førsteposter der. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 tenker på det, men jeg har mange flere sider jeg har funnet, som jeg kan ha klare til å dele med dere, men det er jo ikke noe vits hvis ingen poster i tråden og den synker og ingen får sett bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå