Gå til innhold

Gothic 3 console?


Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp med Gothic 3 console har Patch v1.12, Men jeg får ingen kommandoer til å fungere, :( er det noen spesielle Tags eller noe ? vist jeg vil ha et spessilet Våpen/armor hva må jeg skrive da? eller vist jeg vil ha full Learning points, please skriv akkurat hva jeg ska skrive, Alle tags vist det er noen da og mellomrom, understreker osv :)

 

 

Hadde vert flott om noen kune vere så snill mot en uskyldig gutt som meg :blush::roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har endra linja i INI fila?

C:\Programfiler\Gothic III\Ini\ge3.ini

endre testmode=false til testmode=true

 

 

Om det er noe annet som er feil:

1. http://forum.jowood.com/showthread.php?t=1...ighlight=marvin

 

Eller en måte som er litt enklere:

2. http://forum.worldofplayers.de/forum/showt...d.php?p=2797658

Ive finally found out about editing the ini in gothic3

to give me the console to get the clock happening on my

screen, but when I go to use the console it is a split screen

with messed up blocky graphics up in the left corner. Is there

a way to fix this??

1. Create a folder named _compiledImage insider your gothic3\Data folder.

2. In _compiledImage folder create a folder named _intern

 

in the end you should have something like this:

C:\Gothic3\Data\_compiledImage\_intern\

 

Nå må du ikke ødelegge for deg sjøl ved og bruke slikt da ;)

Lenke til kommentar
Ja jeg har endra Ini filen  :thumbup:  men ska ikke jokse sykt da, f.eks  Goto så eg slipper å gå rundte hele mppet for å komme til steder  :cool:  Men takk for hjelpen,

8072643[/snapback]

Det er det vi har teleportation-stones til ;)

8072667[/snapback]

 

Ikke vist de er i ødemarka, Som Rebels HEHE. og hva er marvin mode?

Endret av freshfish
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg får opp konsollen, jeghar et problem med ancestor stones, er vist en bug der ser det ut som en shaman routet med den ene steinen og han hunteren som jeg ga ancestor stone of Ejnar OG gjorde som han sa(tømme hula for alt some beveger seg) nekter å si noe annet enn "dont you have something better to do" sitter litt i saksa her, tenkte jeg skulle gi meg selv de 2 ancestor steinene så jeg slipper å få et hulerom i questinga mi.

 

btw kommandoene fungere ikke hvis du bruker feks give it_ancestor_stone_01

 

du må bruke ? istede for _

 

eks: give it?ancestor?stone?01 da står det at den legges i inventoryen din, men hos meg skjer det ikke en dritt..litt irriterende.

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
give It_Ancestor_Stone_xx

 

Bytt ut x'ene med nummeret du trenger. Jeg mener det var koden du trengte for den, se at du skriver med stor I A og S og liten g i give.

8269176[/snapback]

 

a faen...da er det ikke rart jeghar skrevet det rett fram jeg, men det står i konsollet at jeg har fått det da, løste forresten det med Ejnar da, jeg slo ned han fyren med knyttnevene og tok tinga, brukte amnisia etterpå=)

 

edit: takk skal du ha skal teste det NUH!

 

Edit2: ayayay!! det funka som F, nå slapp jeg å lete etter 1!! ore vein bare for å få resten til min nye armor, takker og bukker! nå fikk jeg også fullført questen min med de ancestor steinene også^^ jeg mangla bare den f¤%&(# steinen til han ene som du må stjele steinen fra en shaman

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...