-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg vet rett og slett ikke. 8093810[/snapback] Ok. Får se hva jeg gjør med den. Se hvor lenge den overlever ute i naturen stående på? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 SElg den billig på qxl sikkert noen som trenger en billig surfe pc eller send den te non polakker som tar alt dem kommer over.. hehe Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva med å dedikere denne tråden utelukkende til serviceforespørsler og ta alt av gi bort-snakk her? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva med å dedikere denne tråden utelukkende til serviceforespørsler og ta alt av gi bort-snakk her? 8095666[/snapback] Eller her. Håper bare ikke tråden blir oversvømt av folk som trenger det og det. Bedre at de som har legger ut lister på det de bytter/gir bort, å så kan resten gå på PM. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har en tanberg backup stasjon som jeg lurte på om noen hadde driver til? mvh Anki Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg har en tanberg backup stasjon som jeg lurte på om noen hadde driver til? mvh Anki 8099064[/snapback] Akkurat en sånnen fant jeg også i går, på en server. Men PSUen var død og det var diverse tilkoblinger der som jeg ikke tror det er flust med PSUer som har. Trenger du drivere for dem der da ? Har jo Tanberg sin hjemmeside da, ligger kanskje der. Endret 7. mars 2007 av CK_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå