Propofol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg driver på å lager en hjemmeside og greier, hurra for meg.. and the crowd goes wild. Uansett, det jeg lurer på er hvordan HTML-kode jeg kan skrive for å få en bestemt lydfil til å spilles av én gang idet folk går inn på hjemmesiden min. Hjelp meg, er ikke akkurat dreven på dette feltet. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 ikke legg ut musikk med automatisk avspilling uansett om det bare spilles en gang er det verste jeg vet og er sikkert bare ikke jeg. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 ikke legg ut musikk med automatisk avspilling uansett om det bare spilles en gang er det verste jeg vet og er sikkert bare ikke jeg. 8072417[/snapback] Lyd på websider = hat. 8072502[/snapback] Det er snakk om en ekstremt anonym og kort lyd uten noen form for irritasjonsfaktor. Og ja, det kan irritere noen likevell.. men det får bare være. Get some fucking ørepropps! Til topic: How? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Få høre lyden først da, så skal jeg se om jeg får tid til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Få høre lyden først da, så skal jeg se om jeg får tid til å hjelpe deg. 8073006[/snapback] Lamegtenke-nei. I refuse to be a victim! Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) jeg får hjelpe deg da selv om jeg egentlig ikke vil. og du vet hva de sier, google er din venn. <EMBED SRC="filnavn" WIDTH=høyde HEIGHT=bredde AUTOSTART="true" LOOP="false"> eller <BGSOUND SRC="filnavn" LOOP=INFINITE> jeg kommer ikke til å besøke siden din bare så det er sagt. Endret 4. mars 2007 av KillYou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå