Gå til innhold

Nytt display n80.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktig å bemerke seg:

Vi gjør oppmerksom på at på forsendelser over 200.-Norske kr, er tollpliktige og i noen tilfeller tilkommer også norsk moms. Om du bestiller flere forsendelser under 200.- vil det ikke tilkomme noen toll eller moms verken til Danmark eller Norge. I de fleste tilfeller vil ikke pakker med verdi mellom 200.-og 500 bli stoppet og fortollet. Vi vil bemerke har at det er kundens ansvar på å fortolle varen hvis ikke den blir merket ut av tollvesenet.

Synes egentlig dette er litt lureri. De utgir seg for å være en norsk nettbutikk ettersom de bruker domenet .no, og da går man jo ut fra at den norske momsen er innkludert. Men det er forøvrig en genial nettbutikk til å handle små varer til under 200 kr. Har handlet der flere ganger selv. Og frakten er jo eksemplarisk billig da, 20 kr :cool:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Okey, men da kjøper jeg det sikkert. Vansklig å bytte ?

Noe en må passe på ?

Jeg har klart kunststykket å ødelegge displayet selv, så nå må det gjøres noe.

Har du gjennomført det? Funka det?

Jeg fant en guide på nettet som viser hvordan man skal gjøre det (http://www.formymobile.co.uk/n80lcd.htm). Er det noen som har erfaring med å bytte display? Er dette noe enhver burde klare å få til? Er det noe man bør passe på?

Endret av KaizerMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...