beyas Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har knust skjermen min på n80'n. Kommer dette til å koste da ? Tenkte å gjøre det selv. Skal vel ikke være så vansklig ? Noen linker til gode priser ? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Orginal skjerm til Nokia N80 koster 600 kr hos MyTrendyPhone. Lenke til kommentar
beyas Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Finns det ikke billigere steder ? helst innlands. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 600 var veldig billig. De fleste verkstedet tar over 1000 kroner for dette inkl arbeid. -snubbel Lenke til kommentar
beyas Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Okey, men da kjøper jeg det sikkert. Vansklig å bytte ? Noe en må passe på ? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Viktig å bemerke seg: Vi gjør oppmerksom på at på forsendelser over 200.-Norske kr, er tollpliktige og i noen tilfeller tilkommer også norsk moms. Om du bestiller flere forsendelser under 200.- vil det ikke tilkomme noen toll eller moms verken til Danmark eller Norge. I de fleste tilfeller vil ikke pakker med verdi mellom 200.-og 500 bli stoppet og fortollet. Vi vil bemerke har at det er kundens ansvar på å fortolle varen hvis ikke den blir merket ut av tollvesenet. Synes egentlig dette er litt lureri. De utgir seg for å være en norsk nettbutikk ettersom de bruker domenet .no, og da går man jo ut fra at den norske momsen er innkludert. Men det er forøvrig en genial nettbutikk til å handle små varer til under 200 kr. Har handlet der flere ganger selv. Og frakten er jo eksemplarisk billig da, 20 kr Lenke til kommentar
KaizerMan Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Okey, men da kjøper jeg det sikkert. Vansklig å bytte ?Noe en må passe på ? Jeg har klart kunststykket å ødelegge displayet selv, så nå må det gjøres noe. Har du gjennomført det? Funka det? Jeg fant en guide på nettet som viser hvordan man skal gjøre det (http://www.formymobile.co.uk/n80lcd.htm). Er det noen som har erfaring med å bytte display? Er dette noe enhver burde klare å få til? Er det noe man bør passe på? Endret 15. desember 2007 av KaizerMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå