minimee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei! som jeg har skrevet så detter nettverket mitt ut hele tiden. for å fikse problemet må jeg restarte ruteren blir selvfølgelig slitsomt i lengden å gå til ruteren for så og restarte når problemet oppstår Takker for alle tips om hva problemet kan være Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvordan er router og PC plassert i forhold til hverandre? Er det lang avstand eller mur/steinvegger mellom dem? Jeg har samme problem når jeg sitter oppi stuen med PCen på WLAN, Internett detter ut, har noe med at Routeren er for svak, ikke sterkt nok signal. Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvilke merke og modell er routeren ? Lenke til kommentar
minimee Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Hvilke merke og modell er routeren ? 8078894[/snapback] det er en d-link den har godt signal og alt.. er bare det at den detter ut i wow ol. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvilken modell er det? Prøv og skift kanal til 11, regner med at det er forstyrrelser på den kanalen du bruker nå. Du bruker sikkert standarden som er kanal 6. Lenke til kommentar
minimee Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Hvilken modell er det? Prøv og skift kanal til 11, regner med at det er forstyrrelser på den kanalen du bruker nå. Du bruker sikkert standarden som er kanal 6. 8181708[/snapback] Skal sjekke Ja er nok på standard kanal Hvordan skal jeg bytte da? Har ikke modell tilgjengelig akkurat nå, men det er en "billigmodell"(kosta noen hundrelapper) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Prøv å skriv inn 192.168.0.1 i adresselinjen (der hvor du skriver www.) Så dukker det opp ett lite vindu. Så lenge du ikke har laget brukernavn og passord blir det slik: Brukernavn: admin Passord: (blank) Når du (forhåpentligvis) er inne på routern trykker du Wireless og endrer Channel til 11. Håper det hjalp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå