ictys Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg vurderer å kjøpe en smartphone. Har sett på nokia n95 som er helt konge, men mangler windows system. Kjører symbian eller noe sånt. Finnes det en seriøs konkurent som kjører windows? Altså trenger jeg en mobiltelefon/pda med gps, helst tomtom, wifi, windows og ett brukbart bra kamera. Noen som vet? Endret 3. mars 2007 av ictys Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Eneste jeg kan tenke meg akkurat nå, er HTC TyTn. Den står opp til dine krav, untatt GPS. Der får du dog kjøpt på en ekstern bluetooth... Ellers vil jeg absolutt anbefale N95, uten at jeg har prøvd den så virker den UTROLIG fin! Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) har du sett her eller tenker du på modeller som ikke står her/ennå? kort sagt ville jeg si på spesifikasjoner, ikke ennå. men innen tiden til den er i butikkene må jo sony ericsson lansere alternativet til det de visste kom til å komme fra nokia i nær fremtid, og de har jo ikke lansert oppfølgeren til k800i ennå, k810 er bare en "oppgradering" lignende k750i til w800i. så hvis jeg var deg hadde jeg iallefall ikke forhåndsbestilt n95.. edit: jeg ble litt opphengt i kamera. p3300 f.eks. hadde ikke autofokus.. Endret 4. mars 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Høres ut som HTC P3300 er en perfekt match for deg: http://www.mobilen.no/wip4/test/test_htc_p..._smarte/d10382/ Kjøpte denne nylig og for meg er den perfekt. Slank og fin er den også, ikke klumpete og tjukk (slik som feks. TyTn) og med solid GPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå