egkro Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Går alle versjoner av directx og nvidia detonator driverne om hverandre uten problemer ? Eller er det slik at de nyeste driverene krever den siste versjonen av directx ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Nei, så vidt meg beskjent så trenger du ikke siste versjon av Direct X for å bruke siste driveren til nVidia. Jeg har aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 jeg har nyeste nvidia driver men har ikke direct x Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 13:45, skrev Lufen:jeg har nyeste nvidia driver men har ikke direct x Joda du har nok det! Skriv dxdiag i kjør på start-menyen... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 seff har jeg direct x men nvidia driverne funker utmerket uten direct x men dx anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå