Bøb Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Sitter å lurer på om jeg skal være litt snill med meg selv til jul, og tenker på en helt stillegående pc. Eneste problemet hittil er DVD-rom'en (slot-in), som bråker ganske ille når cd'ene spinner igang, hvordan dempe dette? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Sett ned hastigheten. http://cdromtool.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 13:08, skrev Bøb:Sitter å lurer på om jeg skal være litt snill med meg selv til jul, og tenker på en helt stillegående pc.Eneste problemet hittil er DVD-rom'en (slot-in), som bråker ganske ille når cd'ene spinner igang, hvordan dempe dette? Hvordan dvd-rom har du? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Samme som før: Sett ned hastigheten. Helt SYKT hvor mye lavere det blir! Har du Pioneer så har de et program kalt DVD Utility som er helt konge :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 19:16, skrev Blib:Samme som før: Sett ned hastigheten. Helt SYKT hvor mye lavere det blir! Har du Pioneer så har de et program kalt DVD Utility som er helt konge :smile: Dettte finner du på http://www.hardware.no/anbefalinger/cdr/index.html nederst på siden :smile: Mvh,Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Kle hele spilleren med støydempingsmatter :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: LasseAndreK skrev (2002-12-09 19:20):Kle hele spilleren med støydempingsmatter :smile: Er vel ikke å annbefale å kle inne dvd spilleren med dempematter, Eller har du gjort det lasse? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Har ikke gjordt det nei, var bare et forslag. Men veien er ikke lang - litt finpussing så har du laget en ekstern dvd-spiller! Et godt forslag synes jeg :smile: Hvis det hadde vært aktuelt for meg, ville jeg nok gjordt det slik. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Hvis det er støy under DVD filmvisning du tenker på, er det bare å la den få tid til å spinne ned før du starter visningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå