McBallerBuck Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg lurer på spm overnfor jeg. Det er noen som har skrevet drit på hjemmesiden min, og lurer på hvem som har gjort det. Takker på forhånd Lenke til kommentar
JButton Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja det er mulig. Men da må du gjerne ha en rettslig kjennelse først. Så ja det er mulig, men nei det lar seg neppe gjøre ;-) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Med mindre du anmelder saken, og politiet følger opp, så er det fint lite du får vite om hvem som er bak IP-en. Hvis du bruker ripe.net, så får du mest sannsynlig vite hvilken ISP vedkommende bruker. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du kan finne ut hvilken ISP som har tildelt denne IP-adressen, men utover dette er det kun politiet som kan kreve å få utlevert ytterligere informasjon, og dette kun under spesielle omstendigheter. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det nærmeste du kommer er vel å vite hvilken ISP lovbryteren har, men hvis du skal gå lengre, så må du kontakte ISPen, og skrive under noen papirer (?), men det trengs en bedre grunn enn det der for å få tillatelse til det for å få vite navn og adresse. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 www.ip-adress.com kan vel gi noe info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå