Gulrooot Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei jeg har fått k610i og Ville bare spørre om at vi får med en memory card som vi får mer plass i telefonon, men hvor er memory card plassen og legge din i? dere som har den vel svare da er ikke så god på mobiler Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei jeg har fått k610i ogVille bare spørre om at vi får med en memory card som vi får mer plass i telefonon, men hvor er memory card plassen og legge din i? dere som har den vel svare da er ikke så god på mobiler 8071403[/snapback] Ja du kan få kjøpt opptil 2 gb type micro stick . Lenke til kommentar
Speedbug Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kanskje en ide å kikke i instruksjonsboka? Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kanskje en ide å kikke i instruksjonsboka? 8071723[/snapback] Hehe jeg jobber i bransjen og det er kanskje 2/50 som leser den berømte boka Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei jeg har fått k610i ogVille bare spørre om at vi får med en memory card som vi får mer plass i telefonon, men hvor er memory card plassen og legge din i? dere som har den vel svare da er ikke så god på mobiler 8071403[/snapback] du får med et memory stick micro på 64 mb. de kommer i skrivende stund som jeg vet om bare i 1 gb, men teleduppen sier 2 gb og jeg er ikke ute i "felten" da, som han. og memory sloten der du putter inn minnekortet er under batteridekselet på siden av telefonen. Lenke til kommentar
Speedbug Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hehe jeg jobber i bransjen og det er kanskje 2/50 som leser den berømte boka Nja, kanskje det, iallefall de første minuttene. Men om man f.eks ikke finner kortinngangen til memorystick er det vel ganske få som ikke gidder å kikke i den vil jeg tro Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 medfølgende 64 og kan oppgraderes til inntil 2 gb.. som er største tilgjengelige akkurat nå mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 takk fant plasen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 har som prinsipp å prøve å lese boka før jeg setter i gang... slår i hvert fall bestemor hennes rekkefølge er: prøve seg fram, stå fast, spørre, få oppfordring om å lese boka, skumlese boka, gi opp, spørre noen om de kan gjøre det. tror noen av de punktene gjelder for en del andre og. (gjelder for andre ting enn mobiler og ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå