Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ordner opp!


Anbefalte innlegg

og hva har dette med denne tråden å gjøre?

 

jeg synes dere går litt langt nå! Virker som enkelte ikke forstår når en tråd blir ferdig.

 

Jeg har allerede fått et svar fra telenor, og hvorfor skal dere da forsette på denne tråden? just make fun of me?

 

Ja,ja jeg driter i det, siden jeg er voksen nok til å ignorere slike innlegg!

 

denne tråden gjaldt ikke meg i første omgang, men om 20-30 mennesker i Sande. Jeg hjalp dem til å få det de hadde krav på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:grin: :grin: :grin:

 

Say no more, say no more.

 

Divxdude:

 

Flott du er så "hjelpsom", burde ta deg en tur bort til statene, mange som trenger "hjelp" der borte også :wink:

_________________

Asus P4S8X

Pentium IV 2,4@2,70

Crucial 256 MB PC2700

Gigabyte Radeon 8500 DeLuxe 64 MB

Seagate V 80 GB

 

[ Denne Melding var redigert av: Pingo68 på 2002-12-10 12:00 ]

Lenke til kommentar

Sitat Divxdude: "denne tråden gjaldt ikke meg i første omgang, men om 20-30 mennesker i Sande. Jeg hjalp dem til å få det de hadde krav på"

 

Det kan nesten virke som du selv var "juristen" du snakket om...forundrer meg ikke.

 

Var det noen som sa djevelens advokat?

 

Forøvrig er det en UTING at du sletter postene dine så folk ikke kan se hva du har skrevet. Det gjelder ikke bare denne tråden, men også de tidligere trådene dine, om Dell f.eks. Moderatorene burde legge inn en rediger-sperre på deg.

 

[ Denne Melding var redigert av: president på 2002-12-10 12:01 ]

Lenke til kommentar

divxdude: ikke bry deg om alle folka. Når jeg leste innlegget ditt første gang, før du redigerte det bort, forsto jeg hvertfall at Telenor hadde prøvd seg med et opplegg som ikke var helt bra. Man kan ikke ringe rundt og love tilkobling, men å utsette hele tiden. Her jeg bor ble vi lovet ADSL i august 2001, og fikk det i januar 2002. I ditt tilfelle hadde de altså ikke engang tenkt å bygge ut på en stund ennå.

 

Bra noen gidder å gå mot Telenor, og selv om et brev ikke er 100% riktig og 120% advokatrettslig paragrafmessig sånn eller sånn, så har det vist seg at Telenor skjønte at de ikke hadde vært redelig i denne saken.

 

bertie

Lenke til kommentar

Bra noen klager, men man må ta selvkritikk også. Divxdude maner opp til fellesfront mot Telenor, Dell, og noen web butikker. Men er tross alt noen av oss som er litt eldre og ser på dette med et lite smil rundt munnen. Stort JA til engasjement, men må da være litt rom for kritikk andre veien også.

 

At det alltid blir moro i trådene til Divxdude, det skal han ha!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-10 11:51, skrev Divxdude:

og hva har dette med denne tråden å gjøre?


jeg synes dere går litt langt nå! Virker som enkelte ikke forstår når en tråd blir ferdig.


Jeg har allerede fått et svar fra telenor, og hvorfor skal dere da forsette på denne tråden? just make fun of me?


Ja,ja jeg driter i det, siden jeg er voksen nok til å ignorere slike innlegg!


denne tråden gjaldt ikke meg i første omgang, men om 20-30 mennesker i Sande. Jeg hjalp dem til å få det de hadde krav på!


 

Hva du har sagt før, i andre diskusjoner har faktisk noe med denne tråden å gjøre. Min konklusjon - etter å ha lest tidligere postinger fra deg - er at man kan ikke stole på at det du sier er sant.

 

Du har drevet med, og oppfordret til svindel (originalposten er selvsagt slettet nå):

 

Quote:


Den 2002-07-02 14:20, Divxdude skrev:

Man skaper kontakter innenfor forskjellige bedrifter. Og kjøper alt svart. Tillegg til vedkommende innenfor bedriften tjener på dette.


Her er et eks. som jeg brukte!


Jeg kjøpte en ny hd. 120gb fra x butikk. Jeg kjente mannen som solgte disse hd. Vi ble enige om at jeg skulle betale vanlig pris. men etter 1 uke skulle jeg si at hd hadde blitt ødelagt. Deretter tok mannen hd min og jeg fikk 2x120gb som erstatning. Jeg sa at jeg mistet sensetive filer og sånt.


Konklusjon: Jeg fikk 2x120gb istedenfor 120gb og mannen som jobbet innenfor x butikken fikk en 120gb gratis. Siden han sa at det var ødelagt. det var den jo egentlig ikke.


Det er bare å skape kontakter det folkens. Man tjener stort på dette. Dette eks er jo ikke av så stor verdi. men jeg har klart å få masse ting helt gratis.


Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-10 12:14, skrev Divxdude:


Jeg slettet de trådene, fordi dere ikke skal misbruke dem! noe dere prøver å gjøre i dette tilfelle!


 

Først påstår du at det er bevist at Telenor er svindlere, så er det plutselig helt ok bare fordi dem ordna opp hos *deg*? Er ikke det litt egoistisk og feigt? Du bør vel kunne stå for det du har sagt?

 

Og hvis det du sa i ID:1 var riktig så skal ikke frykten at noen misbruker det være tilstede?

 

Nei, la innleggene dine være i fred, eneste du oppnår er å tvinge oss andre til å quote alle innleggene dine så vi kan svare skikkelig uten at du kan trekke tilbake alt du har sagt.

Lenke til kommentar

ADSL Bestilling

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

1 av 2 2 av 2

 

ADSL er tilgjengelig der du bor, og du kan fortsette bestillingen.

Bestiller du ADSL i dag, lover vi deg levering innen 3. januar

 

 

se her folkens! resultatet av klagen mot Telenor! de bygget den ut par dager før aktuelle dato!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-10 14:42, skrev Divxdude:

ADSL Bestilling


--------------------------------------------------------------------------------


1 av 2 2 av 2


ADSL er tilgjengelig der du bor, og du kan fortsette bestillingen.

Bestiller du ADSL i dag, lover vi deg levering innen 3. januar



se her folkens! resultatet av klagen mot Telenor! de bygget den ut par dager før aktuelle dato!!


 

Et par dager? WOW!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-10 12:14, skrev Divxdude:

Jeg slettet de trådene, fordi dere ikke skal misbruke dem! noe dere prøver å gjøre i dette tilfelle!


Sletting av tidligere poster synes jeg også er helt forkastelig. Dersom du ikke mener det du skriver så bør du ikke skrive det her i det hele tatt!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-10 22:57, skrev Sveinl:

Det er jeg forsåvidt helt enig i, med mindre det blir litt for "festlig" på en lørdagskveld og man skriver noe dumt
:grin:

:smile: Sveinl.



hehe, ok dersom man har over 1.0 i promille eller er under påvirkning av en hvilken som helst annen ulovlig substans, da bør innlegget fjernes senere. :lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-10 23:33, skrev Prophecy:

Hahaha skjemmes du så mye over postene dine at du må slette dem ? ..


Sier vel seg selv da, hold dritten for deg selv.




 

Fordi man kan komme i skade for å skrive noe dumt, betyr vel ikke det at det nødvendigvis er dritt det er snakk om. Hvem slengte dritt nå :???:

 

Unnskyld meg , men har du lest retningslinjene som gjelder for forumet?

 

Hvis ikke, legg spesiellt merke til første paragraf.

 

:smile: Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...