oysfaerg Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Presidenten: Kunne ikke blitt mer enig... Varm i trøya av sånne som Divxdude! Grinete unger som ikke er fornøyd med det til blir tilbudt... skal banne på at han får alt betalt fra 'mamma og pappa' og. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 09:32, skrev obese:å sende inn advokat fordi man ikke får adsl i tide, er totalt overdrevet...som jeg sa: pick your battles! var det noen som sa storm i et vannglass? Lenke til kommentar
obese Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 neste gang, når mora hans gir han salami istedet for skinke på brødskive, ringer han kanskje advokaten sin, for han var jo forberedt på skinke.. og brukte masse penger på å legge opp dagen sin rundt det. han kan skrive et krasst brev til henne... men er ikke divxdude en 31337 hacker? han sitter jo alltid å skryter av det.. bare hack deg inn på telenor da, og dominer derifra Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 14:00, skrev agvg: Quote: Den 2002-12-09 13:53, skrev Torbjørn: Jeg trodde Telenor ikke tillot flere enn èn PC per ADSL abonement? router/hub skulle ikke være nødvendig da... Disse reglene er da opphevet for lenge siden. Hvorfor sender dem da ut modemer forsatt? uten nat opplegg? Det er jo bare beregnet til en pc... Lenke til kommentar
obese Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 men uanz er argumentet til divxdude syltynt.. det er kanskje kult å ha flere pcer på inet, det er jeg enig i. men å drive å si at det beløper seg til masse penger og "jeg skal ha de tilbake" er bare crap... jeg har kabelmodem og router.. den kostet kanksje 400 spenn... :wink: funker som skitt Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 09:54, skrev obese:[...]men er ikke divxdude en 31337 hacker? han sitter jo alltid å skryter av det.. bare hack deg inn på telenor da, og dominer derifra Så du syntes det er bedre å ulovling bryte seg inn i et system, enn å bruke loven til å få viljen sin? Jeg synes det er fint at vi har lover, og minst like fint at folk bruker dem. EDIT: Quote: men uanz er argumentet til divxdude syltynt.. det er kanskje kult å ha flere pcer på inet, det er jeg enig i. men å drive å si at det beløper seg til masse penger og "jeg skal ha de tilbake" er bare crap... jeg har kabelmodem og router.. den kostet kanksje 400 spenn... funker som skitt Nå må du forstå at dette ikke handler om penger, men heller om prinsippet. Og om divxdude hadde kjøpt en hub på rema eller 80 porter fra cisco skal ikke har noe med saken å gjøre, du må da forstå det. Penger er ikke allt her i verden... _________________ Mvh Stian BTW: Prøv FreeBSD :wink: Hvis det er relevant er dette mine maskiner. [ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-12-10 10:44 ] Lenke til kommentar
president Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 For å sitere Divxdude: "Dere har sagt at sentralen vår blir 100% bygd ut innen 13.12, men dere ga oss ikke noen bekreftelse for dette." Da var det jo veldig lurt å begynne å handle utstyr når du ikke har fått noen bekreftelse. Virker som du skyter deg selv litt i foten her? Lenke til kommentar
BlackEagle Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 09:38, skrev oysfaerg:Presidenten:Kunne ikke blitt mer enig... Varm i trøya av sånne som Divxdude! Grinete unger som ikke er fornøyd med det til blir tilbudt... skal banne på at han får alt betalt fra 'mamma og pappa' og. Det de ble tilbudt fra selger var ADSL som skulle være klart 13/12 (baserer meg på informasjon fra første posting i tråden). Hvis det da viser seg at det ikke er planer om å bygge ut sentralen i det hele tatt så er det antagelig brudd på markdsføringsloven. Jeg tror ikke de var misfornøyd med det de ble tilbudt, men med det som faktisk ble solgt. Når det som markedsføres er noe annet enn det man får er det all grunn til å klage. Lenke til kommentar
president Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Ja, ADSL skulle være klart 13.12, og det blir det også såvidt jeg har forstått? Så jeg ser ikke helt problemet. Divxdude skriver jo selv at alle skal blir koblet opp 13.12, så jeg skjønner ikke helt de som påstår at sentralen ikke skal bli bygget ut i det hele tatt. Sannsynligvis har unge herr Divxdude misforstått fra begynnelsen av og begynt å "true" med "jurist" og Tv2 Hjelper Deg helt uten grunn. Lenke til kommentar
BlackEagle Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 11:02, skrev president:Ja, ADSL skulle være klart 13.12, og det blir det også såvidt jeg har forstått? Så jeg ser ikke helt problemet. Divxdude skriver jo selv at alle skal blir koblet opp 13.12, så jeg skjønner ikke helt de som påstår at sentralen ikke skal bli bygget ut i det hele tatt. Sannsynligvis har unge herr Divxdude misforstått fra begynnelsen av og begynt å "true" med "jurist" og Tv2 Hjelper Deg helt uten grunn. Såvidt jeg skjønner skal Telenor oppgradere innen 13.12 på grunn av klagen, men dette er bare noe Telenor vet (hvis de har såpass oversikt da :wink:.Ikke at det spiller noen rolle lengre siden de nå har lovt å gjøre det. ...hvis de holder de de lover da, jeg har inntrykk av at datoer for ADSL-utbygging nesten aldri blir holdt. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Her er linken til tråden som gjør at mange er skeptiske til divxdude: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=43458&forum=25 Og, med god grunn vil jeg legge til.... Ta deg tid til å lese tråden (det er verdt det) Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Artig lesning Det er ihvertfall sikkert at den gutten er glad i jurister og TV2 Hjelper Deg... Lenke til kommentar
president Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg regner med planene har vært der hele tiden, det er sikkert bare divxdude som misforstod fra begynnelsen av, det er nå min mening iallfall. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 og dere er ute etter å lage trøbbel for meg? jeg har jo for lengst avklart disse problemstillingene! Get a life. Har ikke dere noe annet å gjøre enn å plage andre? synes synd på dere. bruker vel for lang foran pc'en! Jeg har et sosialt liv! noe som er helt uaktuelt for dere kanskje? [ Denne Melding var redigert av: Divxdude på 2002-12-10 11:43 ] Lenke til kommentar
olais Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 09:32, skrev obese:hvis folk kunne holde kjeft å ikke klage hele tia, hadde det vært lettere å være menneske....å sende inn advokat fordi man ikke får adsl i tide, er totalt overdrevet... Hvordan hadde det vært å være kunde/forbruker om alle hadde vært som deg og enkelte andre her obese? Et varmere strøk down under kan jeg tenke meg. Til deg som startet tråden....Stå på, du har min fulle støtte....vi kan ikke finne oss i alltid å bli overkjørt av slike som arrogante Telenor. Lenke til kommentar
president Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Sitat Divxdude: "Har ikke dere noe annet å plage andre?" (Skrivefeilen er ikke min) MOHAAAAAAA!!!! Se hvem som snakker og hiver en kampestein i et digert glasshus. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 11:30, skrev Divxdude:og dere er ute etter å lage trøbbel for meg? jeg har jo for lengst avklart disse problemstillingene!Get a life. Har ikke dere noe annet å plage andre? synes synd på dere. bruker vel for lang foran pc'en! Jeg har et sosialt liv! noe som er helt uaktuelt for dere kanskje? Jeg syns selv det blir mye drittslenging mot deg, men du legger jo nesten opp til det selv. Bare tenk deg litt ekstra om før du starter en slik tråd, som nærmest inviterer til uendelig kritikk av deg. Etter å ha lest innleggene dine tror jeg det er mange som har problemer med å ta deg seriøst i fremtiden - dessverre. "Get a life"? Ditto! Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 11:30, skrev Divxdude:og dere er ute etter å lage trøbbel for meg? jeg har jo for lengst avklart disse problemstillingene!Get a life. Har ikke dere noe annet å plage andre? synes synd på dere. bruker vel for lang foran pc'en! Jeg har et sosialt liv! noe som er helt uaktuelt for dere kanskje? Viktig å få frem alle momentene i en sak, og Dell saken er jo en ypperlig post som kan hjelpe andre å få et helhetsintrykk av hvilke fremgangsmåter du syntes det er ok å bruke. Mange her som har forsvart deg i denne telenorposten (telenor er ikke så populære). Personlig, så syntes jeg at hele saken stinker. Du er alt for rask til å henge ut firmaer på hw forumet, og jeg syntes du skal slutte med det (selv om det var telenor denne gang). Get a life osv. gidder jeg ikke å svare på engang.... Hvor lang tid har du brukt på disse sakene??? :smile: Lenke til kommentar
BlackEagle Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Ouch. Divxdude har en smule forbryterske ideer - se spesielt http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=39772&forum=25, "hvordan få råd til mere datautstyr". Håper du har lagt den slags på hylla for godt Divxdude, det der er skikkelig kjipt. Quote: Den 2002-12-10 11:13, skrev Lars73:Her er linken til tråden som gjør at mange er skeptiske til divxdude: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=43458&forum=25Og, med god grunn vil jeg legge til.... Ta deg tid til å lese tråden (det er verdt det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå