CannibalCorpse Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Tror jeg har et stort problem med PCen min her jeg. Ok, PCen er en MSI s260 barebook kjøpt på Komplett.no . Når jeg skulle sette i laderen her i dag mens maskinen kjørte kom det svak knitrelyd idet lader-pluggen settes i kontakten på PCen og jeg merket en eim av noe brent eller svidd fra kontakten. Dro selvsagt ut laderen med en gang. Nå vil ikke PCen lade mer, og jeg ser det blinker i det grønne lyset på transformatoren(?). Når jeg satte i laderen første gang slo PCen seg av. Startet den på nytt uten laderen tilkoblet og den startet fint så virker ikke som noen viktige komponenter er skadet. Men er det andre som har opplevd slik knitre-lyd idet laderen tilkobles samt brent lukt? Er det noe som vil kunne gå på garanti eller? PCen er 19 mnd gammel. Hadde det ikke vært lukta fra ladekontakten på PCen kunne det ha vært laderen men... Laderen er forresten original. Veggkontakten jeg satte laderen i har jeg brukt mange ganger før uten probs så kan vel ikke være den? Edit: Har obdusert PCen og ser det er en kondensator i nærheten av strømkontakten som er forkulla. For høre hva Komplett sier på mandag. Endret 4. mars 2007 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå