Tronnip Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Brukte laptopen min som musikkanlegg på en fest i helga, og selvfølgelig ble det spydd i tastaturet, på skjermen osv.. Nå har jeg vasket den med en fuktig klut, luftet den for å få vekk den verste lukta og fjernet det meste av dritten under tastene. Når jeg slår på PCen nå, blir skjermen mørk, og den lager en høy, irriterende pipelyd ala en røykvarsler. I tillegg lukter den fortsatt svært svært dårlig.. :smile: Noen som har opplevd noe lignende? Hva kan jeg gjøre? Levere den inn noe sted? Prøve å få ny ved hjelp av innboforsikring? Hjelp mottas med stoooor takk.. :smile: Hilsen Trond Erling [email protected] Lenke til kommentar
oceana Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 tror ikke det er så mye håp for maskina di nå nei...den høres rimelig død ut, og selv om den virker så hadde jeg prøvd å få en ny... Prøv deg med innboforsikringa :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 hmm sikkert noen komponenter som har ryki,har du garanti? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 forsøk å skru den fra hverandre, ta ut harddisk, cd, batteri osv. om du får av tastaturet har du kanskje løst problemet om ikke gugga har gått lenger nedi systemet. Bruker ikke å være så mange skruer og om du søker på produsenten sin side finner du kansje hele "skrufrahverandre" manualen der. Kjøp noe elektrorens crc 151 eller hva det heter og spyl rent. vent til alt er 100% tørt (på badgulvet noen dager) og er du heldig så funker den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå