heier Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Kjøpte meg denne skjermkalibreringen hos Fotovideo i dag. Det første jeg må gjøre inne i programvaren etter å ha valgt type skjerm (LCD skjerm), er å velge ønsket hvitbalanse. Jeg får da opp dette vinduet: Etter å ha valgt medium white trykker jeg på pilen til høyre for å gå til neste trinn, men da forandrer musepekeren seg til et timeglass og pc'en låser seg fullstendig. Jeg lot den stå slik i 20-30 min den ene gangen, men ingenting skjedde. Kan det være noe jeg gjør galt eller må jeg rett og slett sende den tilbake? Noen med erfaringer på dette? Jeg har en Samsung 930BF LCD skjerm forresten. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 prøvd å fjerne programmet, restarte, legge inn på nytt (og enda en restart for sikkerhets skyld)? evt sjekk på nettet etter oppdateringer til programmet Lenke til kommentar
heier Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Har dessverre prøvd begge deler uten at det hjalp , men takk for respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå