ShiverSt Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei, er det andre her med Hd Dvd addon til 360 som har svarte linjer oppe og nede på skjermen? Har en 720p skjerm og den kjører 720p som native oppløsning. Det merkelige er at det er kun når det er selve filmen som kjører. Hd dvd logoen og start up'en er i fullskjerm uten svarte linjer. Har superman og harry potter, fenomenet er på begge. Kjører HD fra pc og andre kilder og da er det alltid fullskjerm. Shiverst Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg tipper at akkurat disse filmene, som en del andre storfilmer er filmet i 2.35:1, og ikke 1.85:1. Det siste er det formatet skjermen din er i. Når filmen er enda bredere enn dette i formatet, så får du sorte linjer øverst og nederst, og dette er helt normalt. Sjekk bakpå filmen for å finne ut av om den er 2.35:1 eller 1.85:1 før du kjøper så finner du ut om du vil få en film med sorte linjer eller ei . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 ja superman er 2,4:1 de andre HD filmene mine er 2,35:1 så det blir sort strek på de Lenke til kommentar
ShiverSt Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Jepp stemmer nok det Da lærte jeg noe nytt i dag også Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå