Neddo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Har tenkt og selge laptopen og lure på kva eg kan få for den? Her er litt meir info om den: Fujitsu Simens Amilo a1650g Ei kompis av meg skal ha ein pc til 12-13000kr (altmulig pc) helst med Vista. Tenkte på noke av sidene til www.psdata.no/ eller www.komplett.no eller noken andre bra siden. Endret 4. mars 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har tenkt og selge laptopen og lure på kva eg kan få for den?Her er litt meir info om den: Fujitsu Simens Amilo a1650g Ei kompis av meg skal ha ein pc til 12-13000kr (altmulig pc) må være av modellen acer. Tenkte på noke av sidene til www.psdata.no/ eller www.komplett.no eller noken andre bra siden. 8070960[/snapback] hvordan pc skal vennen din ha ? stasjonær ? eller laptop ? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Gløymte og seie det skal være ein laptop. Tenkte litt på desse 2 Tundra 1037R og Acer AS5684WLMi_VoiP Endret 4. mars 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå