Amento Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Lurer på hva dere synes om dette utkastet for en webside. Bannerne og alle menytekstene er bare noe jeg skrev inn sånn for å ha noe der. Jeg er ikke fan av så mye farger, liker veldig godt svart-hvit, men hvis det er noen som har noen tips til hvordan jeg kan forbedre med farger så er jeg åpen for forslag. Menyene skal være slik at når du trykker på den valgte menyknappen så kommer det ut en meny under, altså ikke no rollover men at du må trykke på. Login-greiene blir for forumet og den dropdown menyen i øvre høyre hjørne skal være for å rakst hoppe mellom de forskjellige kategoriene på siden. Endret 3. mars 2007 av Zathardor Lenke til kommentar
freshfish Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg syns det er et ganske bra design da GJ man! Men hva ska du bruke det til da? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 takktakk Skal lage en internettside met tonnevis av Manga og Anime informasjon, samt en tegneguide, Litt Japansk språk-informasjon kanskje, og så har jeg tenkt å legge ut spill som jeg har laget. Blir et helhjerta prosjekt så vil få til et bra design... Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 likte denne her, passer fint til Manga og Anime:P selv om jeg ikke er så fan av det akkurat.. bare 3 ting jeg ville gjort anderledes(les: jeg ville=P) skal siden være på norsk eller engelsk? du kan kanskje ta og style login og registrer knappen eller gjøre de om til tekst linker? liker ikke den standar looken. og var ettellerannet med svarfargen på menyen som ikke falt helt i smak. hva det er har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 1. Siden skal være på engelsk 2. Tja, kanskje det. Lurer på om Login.knappen skal være knapp, men at Register-knappen blir bedre som link 3. Kan prøve å forandre, hvis jeg finner ut noe Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 og et lite tibs jeg fikk her en gang (husker ikke hvem:P) men ikke bruk helt svart og ikke helt hvit. bruk heller: 1b1b1b og f5f5f5 Lenke til kommentar
freshfish Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Den menyen ja, fargene er kanskje litt triste for å si det sånn, tror det er det Prøv å få litt mer farger på den Men åssen lager du spill dA? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ok, forandret Menyen ved å skifte om den svarte fargen til litt lysere, ikke mye, men nok til at den liksom skiller seg fra det svarte området rundt Hvordan jeg lager spill? Good ol' fashion programming Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 får vi se da:P eller? har du gjort noe med knappene enda? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) JuppJupp, Prøvd å legge til litt farger, håper det ikke ble så alt for skrekkelig EDIT: Kom til å tenke på at jeg kanskje kunne ha skiftet farge på bakgrunnen også til en mørk oransje farge...? Endret 4. mars 2007 av Zathardor Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg likte den bakgrunnen du hadde nå.. den lyseste oransjen føler jeg skriker til meg (og jeg liker ikke å bli skreket til:P) og den passer ikke med bilde synes jeg prøv å finne en som kanskje finnes i bildet? noe litt mer rødlig? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Passer ikke med bildet? Altså Banneret? Fordi det vi variere litt fra side til side og hvilken del av internettsiden du er på... Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 oki da så men prøv å gjør den sterkeste oransje litt svakere kanskje? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Får prøve senere, Nå er det bysse Lalle ^^ Lenke til kommentar
eigan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Fint dette! Men du har jo helt svart utenfor siden din, utenfor den hvite bakgrunnen, syntes den er litt sterk Hvorfor har downloads en lysere bakgrunnsfarge enn Something -- Kanskje litt mye luft inni mellom? -under welcome -- Lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå