wanderlust Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hvis du drar tidlig morgen søndag til FotoVideos nye lokaler i Møllergata, får du et 'rå tilbud' på en Pioneer PDP-427XA HDTV til kr 22 999. Men vær obs, tilbudet kommer i begrenset antall med maks 2 stk per kunde. Så du må være tidlig ute. Du kan likevel sove deg lenge på denne søndagen også, og så kan du fra din PC bestille samme tv til ordinær pris kr 20 995 hos Netshop. Endret 3. mars 2007 av wanderlust Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tror jeg skal møte opp i morgen med en utskrift av Netshop-tilbudet og vekke de som har overnattet utenfor. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 ikke akkurat helt ekte HD med 1024*768 pixels, men de fleste "jukser" jo på dette uansett. HD: 1280*720 eller 1920*1080 ikke så rått tilbud heller tydligvis:P Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Og så i tilleg er det plasma. Man får Samsung 40" Full HD LCD til ca den prisen der! Det vil jeg si er en mye mye bedre tv, samt en som varer lengre. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Foto & Video har faktisk noen bra tilbud i disse dager, i forbindelse med åpning av nye lokaler (verdt å sjekke ut), men har også stusset på noen av de rå "tilbudene" som faktisk koster mer der enn mange andre steder (med andre ord; sjekk andre steder også). Da snakker vi ikke bare om nettbutikker, men også andre fotobutikker i Oslo. Ellers bør de vel få inn litt mer varer enn de hadde når jeg kikket innom på fredag. Så rimelig glissent og tomt ut i de fleste monterne. Når en stor monter brukes til to kamera og to objektiver, så ser det ikke annet enn rart ut. Lenke til kommentar
trso Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Foto & Video har faktisk noen bra tilbud i disse dager, i forbindelse med åpning av nye lokaler (verdt å sjekke ut), men har også stusset på noen av de rå "tilbudene" som faktisk koster mer der enn mange andre steder (med andre ord; sjekk andre steder også). Da snakker vi ikke bare om nettbutikker, men også andre fotobutikker i Oslo. Ellers bør de vel få inn litt mer varer enn de hadde når jeg kikket innom på fredag. Så rimelig glissent og tomt ut i de fleste monterne. Når en stor monter brukes til to kamera og to objektiver, så ser det ikke annet enn rart ut. 8075875[/snapback] jeg kjøpte eos 400d kitet der i går for 6255 kr.. det er jo en bra pris! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Og så i tilleg er det plasma. Man får Samsung 40" Full HD LCD til ca den prisen der! Det vil jeg si er en mye mye bedre tv, samt en som varer lengre. 8074761[/snapback] Du mener samsung sin 40" 1080p er mye mye bedre enn pioneer sin PDP-427XA? Dette begrunner du kun med oppløsningen på panelet da eller? Lenke til kommentar
coban Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kjent sak at Pioneer er best. Dette er udiskutabelt. Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Kjent sak at Pioneer er best. Dette er udiskutabelt. 8141939[/snapback] Jeg støtter deg. Hjemmekino testet for en stund siden en svindyr Sony 40'' LCD med LED mot Pioneer 507. Mens Sonyen utvilsomt var meget bra så måtte den la seg bli slått av Pioneerskjermen. Plasmaskjermen hadde mye bedre dynamikk. Og mens de årlige oppdateringene fra Pioneer har vært å regne med som evolusjon , så er skjermen som kommer til høsten en revolusjon. De tror til og med at de skal kunne ta opp kampen mot SED med denne skjermen. Endret 13. mars 2007 av johome Lenke til kommentar
coban Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det finnes to typer mennesker, de som har Pioneer og de som ikke har:-) PDP507XA tror jeg den nyeste 50" heter, denne har et par venner av meg og når vi spiller Gears of War så er det bare helt vanvittig bra bilde. Du tror det ikke før du ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå