kremt Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 For meg er alle piczo sider like stygge og fæle. 8076298[/snapback] Helt enig, men innimellom all dritten kan det være at det finnes bilder av en og annen smårips også, det er vel det eneste positive faktisk Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Dårligste piczosiden du har vært på? De er alle dårlige så... Endret 4. mars 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hehe, jeg og noen kamerater lagde en tulle/ironi-piczo side for et par år siden: Jeez, hadde volumet litt for høyt når jeg trykket på den linken. "lettere sjokkskadet" Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) http://redneck-community.piczo.com/?cr=7&rfm=y Denne kan jeg vel vise frem, er jo bare en tulleside (vil helst ikke henge ut navngitte personer sine sider ) :!: ps: ha på lyd... Endret 4. mars 2007 av multisync Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg tar faktisk ironi selv om jeg er ung. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 For ikke å glemme den forferdelige den-gamle-klikka! Makan til fjortiss skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tviler på at han er blind, med tanke på hvor mange aktiviteter han er med på når du ser bildene. Visse av de tingene er vel lite egnet for blinde mennesker, slik som ferdsel i ganske ulendt terreng, og svømming. Tror bare han er høy på et eller annet jeg. Øh, glem det. Noe er det. 8072561[/snapback] lol"Jeg reiser alene" Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er det ikke litt frekt å henge han ut på nettet på denne måten? Vet han har egen side og har lagt ut bilder, men må da være måte på.. . Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Enig med DNA. Gutten er sikkert mentalt tilbakestående og 100% pleietrengende. Utrolig smålig å gjøre narr av han, bare fordi han har øyne plassert slik at han har 360 graders panorama. Da satser jeg heller på piczosider til 14år gamle jenter som tror de er kjempekule med 100 venner og rosa bakrunn på siden sin. GTFO. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Minner om Tord-company tilstander. Bortsett fra at han var mye mer populær. Lenke til kommentar
Lysestaken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Piczo-sider.... æsjåæsj. Kan da bare skaffe seg en bedre side hvis det er så viktig å vise seg frem. Styggeste piczo-siden? Altfor vanskelig spørsmål...så mange å velge mellom. Endret 4. mars 2007 av Lysestaken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Minner om Tord-company tilstander. Bortsett fra at han var mye mer populær. 8078946[/snapback] haha, tord company er jo beste siden noensinne lagd Fortjener nesten en egen plass som dårligste seriøse side noensinne laget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg vet ikke hvor mange ganger denne diskusjonen har vært oppe. Det har intet godt for seg å drive å rakke ned på andre sine sider uansett hvor ræva de er. Benytt søk og finn en annen thread en dette for denne hører ikke hjemme i OT-baren i det hele tatt. Denne posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg