JPNord Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Gutten er jo til og med politisk engasjert med planer for eget parti, Sivilistpartiet (Spar): Våre Meninger:Norge skal være et land som står på egne ben. Vi skal ikke knele å slikke skoene til stormakter som Sovjet og Usa. Det er mange nordmenn under 18 som føler seg voksne nok til å stemme det skal ikke være noen stemmealder i det norske samfunn. Vekk med kongelige: Vi skal ikke ha konfge eller president i Norge. Vi har regjering, de bestemmer over dobbelt så mye som kongen og presidenten til sammen. Vi sivilister skal ha rett til å stemme over alle vedtak på stortinget. På den måten blir det et mer demokratisk styre. La folket bestemme. regjering: Regjeringen skal være dem som formidler våre meninger videre til andre land og forteller folket hva resultatet ble. Mer skole: Barne/ungdommsskole bør ha utvidet undervisning for å øke kunnskapsnivået i Norge som nå er skremmende lavt. eldre: Personer som er pansjonert kan selv bestemme om de skal på gamlehjem. Hvis de ikke vil det skal den norske stat respektere dette. Krig: Norge skal trekke ut alle soldater fra andre lands kriger. Vi skal så visst ikke hjelpe Usa med slaktningen av Irakere. Vi skal trekke våre soldater fra alle land der de i dette øyeblikk måtte befinne seg tilbake til Norge. Det skal ikke være vanskeligere for svarte, synshemmede, rullestolbrukereog andre grupper å få seg jobb enn for de uten handycapp. EDIT: Fant enda en horribel piczo-side, en av Eiriks venner: http://pic5.piczo.com/Sidenmedetrarei/?g=14424655&cr=5 Endret 4. mars 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 EDIT: Fant enda en horribel piczo-side, en av Eiriks venner: http://pic5.piczo.com/Sidenmedetrarei/?g=14424655&cr=5 8073610[/snapback] Jeg har sett nok. Farvel, verden. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Storkoser meg nå jeg, sitter å leser på alle sidene til Eiriks venner. Er så mye utrolig dårlige sider. Endret 4. mars 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Våre Meninger:Norge skal være et land som står på egne ben. Vi skal ikke knele å slikke skoene til stormakter som Sovjet og Usa. Det er mange nordmenn under 18 som føler seg voksne nok til å stemme det skal ikke være noen stemmealder i det norske samfunn. Vekk med kongelige: Vi skal ikke ha konfge eller president i Norge. Vi har regjering, de bestemmer over dobbelt så mye som kongen og presidenten til sammen. Vi sivilister skal ha rett til å stemme over alle vedtak på stortinget. På den måten blir det et mer demokratisk styre. La folket bestemme. regjering: Regjeringen skal være dem som formidler våre meninger videre til andre land og forteller folket hva resultatet ble. Mer skole: Barne/ungdommsskole bør ha utvidet undervisning for å øke kunnskapsnivået i Norge som nå er skremmende lavt. eldre: Personer som er pansjonert kan selv bestemme om de skal på gamlehjem. Hvis de ikke vil det skal den norske stat respektere dette. Krig: Norge skal trekke ut alle soldater fra andre lands kriger. Vi skal så visst ikke hjelpe Usa med slaktningen av Irakere. Vi skal trekke våre soldater fra alle land der de i dette øyeblikk måtte befinne seg tilbake til Norge. Det skal ikke være vanskeligere for svarte, synshemmede, rullestolbrukereog andre grupper å få seg jobb enn for de uten handycapp. Gutten har ihvertfall selvinnsikt. Det skal han ha. Det skal ikke være vanskeligere for svarte, synshemmede, rullestolbrukereog andre grupper å få seg jobb enn for de uten handycapp. Mye tyder på at han er blind. Det forklarer ihvertfall den mildt sagt uortodokse lay-outen. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Når jeg tenker meg om, er tråden unødvendig, kunne bare skrevet alle... Har fortsatt tilgode å se en god piczo-side -.- Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg trenger noen flere koselige Piczo-sider å se på, har sjekket alle vennene til vår venn Eirik. Humorsiden er og blir den beste, spesielt linken "mekanisk do er aller best" som ikke fører til noen ting. Hva i all verden tenkte han på når han lagde den linken? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Vel, sjekk ut vennene til vennene til vår venn Eirich Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg trenger noen flere koselige Piczo-sider å se på, har sjekket alle vennene til vår venn Eirik. Humorsiden er og blir den beste, spesielt linken "mekanisk do er aller best" som ikke fører til noen ting. Hva i all verden tenkte han på når han lagde den linken? 8074002[/snapback] Ingenting? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gutten er jo til og med politisk engasjert med planer for eget parti, Sivilistpartiet (Spar): Vi skal ikke knele å slikke skoene til stormakter som Sovjet og Usa. 8073610[/snapback] Yey. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 SMARTERCHILD!<3<3<3Smarterchild e kjempe grei! Han snakker engelsk, og e en robot! Han kan hjelpe deg med lexer, og han e kjempe snill! Du kan snakke med han om alt! Vi annbefaler å legge han til! [email protected] http://pic3.piczo.com/den-gamle-klikka/?nsrc=none 8073495[/snapback] ahhh, det der svei i øynene mine. Kom nettopp over søstra mi sin piczo side, ikke så ille som den jeg har i quoten. Men likevel, enjoy... søstar mi sin piczo side... (vet noen av vennene hennes har veldig "fine" sider...) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kriminelt dårlige sider. Og alle skrivefeilene som er OVERALT. Kan ikke tenåringer stave lenger? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Skriv en betroelse er helt lik som mekanisk do er aller best. Har begynt å lese litt i shoutboxene hans, der står det mye artig. Jeg skal tilbringe resten av dagen med å surfe piczo. :s :o Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Piczo er faktisk utrolig moro, artig å se hvor dårlige sidene er. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Underholdning på høgt plan dette her =) Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 kunmeg.piczo.com er også ganske dårlig. Kommer meg ikke inn. sad.gif Men den gamle klikka er jo værre enn humorsiden. Hvordan vet dere at kisiwifen heter eirik? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 SMARTERCHILD!<3<3<3Smarterchild e kjempe grei! Han snakker engelsk, og e en robot! Han kan hjelpe deg med lexer, og han e kjempe snill! Du kan snakke med han om alt! Vi annbefaler å legge han til! [email protected] http://pic3.piczo.com/den-gamle-klikka/?nsrc=none 8073495[/snapback] ahhh, det der svei i øynene mine. Kom nettopp over søstra mi sin piczo side, ikke så ille som den jeg har i quoten. Men likevel, enjoy... søstar mi sin piczo side... (vet noen av vennene hennes har veldig "fine" sider...) 8074231[/snapback] Ikke så ille. Du mener superfin? "brodern: Nydelig piczo side synøve! Jeg elsker deg klems brodern." Busted. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Den brodern meldingen skrev jeg bare for å være vittig. Morsomt eller hva? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 For meg er alle piczo sider like stygge og fæle. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Den brodern meldingen skrev jeg bare for å være vittig. Morsomt eller hva? 8076289[/snapback] [ironi]Jepp, helt enestående bra. Fikk meg en god latter.[/ironi] Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) hehe, jeg og noen kamerater lagde en tulle/ironi-piczo side for et par år siden: Jaudau.piczo.com. Endret 4. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg