saluttknall Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Min dårligste er garantert humorsiden.piczo.com Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Surfer fint lite Piczo. De jeg har besøkt har vært ekstremt lavmål, så det blir vanskelig å velge ut en enkelt. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Min dårligste er garantert humorsiden.piczo.com 8070800[/snapback] Oioioi... Den var til og med verre enn min og da er det bra dårlig...Føler at jeg er veldig positiv til tider Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Min dårligste er garantert humorsiden.piczo.com 8070800[/snapback] Er han fyren som har laget den litt mental? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Min dårligste er garantert humorsiden.piczo.com 8070800[/snapback] Er han fyren som har laget den litt mental? 8071899[/snapback] Hvem vet.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 John Lennon er en av verdens største låtskrivere. Jeg benytter meg av ytringsfrihet til å si at John oppdaget musikken. Nå begynner sikkert mange å snakke om at det fantes andre store også? Hva er navnene? Kanskje Paul McCartney. barndom John Lennon ble født i Liverpool i 1940 Han var sønn av Julia Lennon og en omreisene sjømann. krangel og splittelse En dag kom faren hjem og foreldrene begynte å krangle om hvem som skulle oppfostre John fy flate så bra skrevet men tenk over at fyren som har lagd siden bare er 10-12 år da. Kan vel egentlig ikke forvente annet. Hadde det vært en voksen person derimot, kunne man kritisert i hytt og pine. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ja, det er sant. Det virker som han leker litt messias. Men er han blind/svaksynt? Hvis du ser på bildene ser han ikke rett inn i kamera en eneste gang. Endret 4. mars 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Syns han der karen virket litt i sinn egen verdenl. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Men er han blind/svaksynt? Hvis du ser på bildene ser han ikke rett inn i kamera en eneste gang. Er Al Pacino blind fordi han aldri ser inn i kamera? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg vil ikke ha en stor diskusjon om det, men hvis du ser på øyenfarge, og at han ikke ser inn i kamera, så er det en mulighet. Men jeg mener jeg har sett denne personen før, er det noe spesielt med ham. Har han vært på tv eller noe slikt? Endret 4. mars 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ser ut som han sjeler ihvertfall. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kan omtrent garantere at han er blind. - Nærmest transparent og sølvaktig øyenfarge - Ser aldri i kamera - Tar veldig mye på folk på bilder, blindes måte å "se" på - Veldig ufokusert og slørete blikk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Den dårligste tror jeg må være trevakt sin... Den bekrefter alle forestillinger jeg noen gang har hatt om piczo-sider. På den måten så kan man si den er genial Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Faen, Noen burde seriøst annmede Piczo for noe... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Tviler på at han er blind, med tanke på hvor mange aktiviteter han er med på når du ser bildene. Visse av de tingene er vel lite egnet for blinde mennesker, slik som ferdsel i ganske ulendt terreng, og svømming. Tror bare han er høy på et eller annet jeg. Øh, glem det. Noe er det. Endret 4. mars 2007 av fredrik Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Noen av dere som har lest linken: grove brev? Det er det værste fra hele siden azz også sivilistpariet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 SMARTERCHILD!Smarterchild e kjempe grei! Han snakker engelsk, og e en robot! Han kan hjelpe deg med lexer, og han e kjempe snill! Du kan snakke med han om alt! Vi annbefaler å legge han til! [email protected] http://pic3.piczo.com/den-gamle-klikka/?nsrc=none Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 "Stoooor klæmz" . Kan ikke folk skrive normalt? Også kunne de spart seg for de stygge blinkende tingene. ARRRG! Jeg blir nesten flau. Jeg går ikke inn på piczo-sider uansett egentlig. For mye reklame og dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg