Gå til innhold

Dårligste piczosiden du har vært på.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Surfer fint lite Piczo. De jeg har besøkt har vært ekstremt lavmål, så det blir vanskelig å velge ut en enkelt.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

John Lennon er en av verdens største låtskrivere. Jeg benytter meg av ytringsfrihet til å si at John oppdaget musikken. Nå begynner sikkert mange å snakke om at det fantes andre store også? Hva er navnene? Kanskje Paul McCartney.

barndom

John Lennon ble født i Liverpool i 1940 Han var sønn av Julia Lennon og en omreisene sjømann.

krangel og splittelse

En dag kom faren hjem og foreldrene begynte å krangle om hvem som skulle oppfostre John

fy flate så bra skrevet :dribble:

men tenk over at fyren som har lagd siden bare er 10-12 år da. Kan vel egentlig ikke forvente annet. Hadde det vært en voksen person derimot, kunne man kritisert i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Men er han blind/svaksynt? Hvis du ser på bildene ser han ikke rett inn i kamera en eneste gang.

Er Al Pacino blind fordi han aldri ser inn i kamera?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha en stor diskusjon om det, men hvis du ser på øyenfarge, og at han ikke ser inn i kamera, så er det en mulighet.

Men jeg mener jeg har sett denne personen før, er det noe spesielt med ham. Har han vært på tv eller noe slikt?

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar

Tviler på at han er blind, med tanke på hvor mange aktiviteter han er med på når du ser bildene.

Visse av de tingene er vel lite egnet for blinde mennesker, slik som ferdsel i ganske ulendt terreng, og svømming.

Tror bare han er høy på et eller annet jeg.

Øh, glem det. Noe er det.

i112433074_27064_4.jpg

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...