Freddy89 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Heisann! lenge siden sist jeg har vært her inne.. Mobilen min er nå ødelagt pga vann og fukt så jeg trenger en ny mobil og trenger tips til hva jeg bør kjøpe. Funksjoner: - Godt kamera - Klappetelefon\ Slide telefon - Gode nyttefunksjoner - Enkel å håntere - Mp3 - Minnekort - God skjerm - Blåtann - Egde - Kan ha 3G, men det er ikke nøje. - God trådløs teknologi - Enkel og grei Merke: Helst Sony Ericsson eller Samsung, i nødstilfelle Nokia. Pris: fra 1000 til 3000 kr. På forhånd takk! Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hva med den nye sony ericsson k550i 2mp kamra med autofokus eller hvis du vil ha 3g så er sony ericsson k610i et greit valg men den har ikke edge eller nokia 6151 med både edge å 3g Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 tusen takk for svar. jeg skal se nærmere på k610i men kan dere for eksempel anbefale D900 ? Lenke til kommentar
Freddy89 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 jeg har bestemt meg og kommer til å kjøpe SE K610i. den ser veldig bra ut og er rimelig og grei. men jeg lurer på om det går ann å bruke helt vanelige headsett til mobilen? som for eksempel Koss headsett som jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå