Format71 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fikk plutselig arbeidslyst forrige kvelden, men som så mange ganger stopper det litt opp når det nærmer seg ferdig. Sliter spesielt med fontvalg og menyen. Noen som har noen konstruktivt å komme med? Eller noe skit - alt mottas med takk blub, blub På forhånd takk, -Vegar Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 ikke mye å klage på der.. eneste jeg kan komme på(som forresten ikke er en klage, men et forslag) er å putte alle adds'a i 1 sånn ramme sak(ikke 1 hver sånn de har nå) ellers syns jeg det var pent bra jobba Lenke til kommentar
freshfish Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja jeg er helt enig med ZeS jeg veldig bra jobbet der, men Center siden tror det vil se litt bedre ut da Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 ...men Center siden tror det vil se litt bedre ut da 8071957[/snapback] Jo, da. Var meningen det, men glemte det når jeg la ut bildet... Ingen som har noe lurt å si om fonter og menyen? Dersom jeg blir å kode siden noen gang blir jeg nok til å trenge noen gode tips om hvordan de boksene bør kodes også... Foreløpig har jeg ikke funnet noen lur måte å gjøre det på. (de skal være dynamisk i størrelse og transparente...) Men takk for tilbakemeldinger i alle fall. -Vegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå