Gå til innhold

Trenger litt kritikk på et design :)

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Hei!

Har mekka litt i PS nå, og har kommet frem til et utkast...

Hva synes dere? (innoldet i headeren er sladdet)

post-55438-1172951252_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjære vene.. dette er som å se en frisør prøve seg som plattformarbeider!!

Hvem har lært deg om farger? Har du peiling på hva webdesign?!

La meg si det slikt... Å designe et nettsted er litt merkelig, for egentlig designer du noe som brukere ikke legger merke til.. dette må du skjønne for å lage et godt design!

Poenget med et godt design er

Ikke forstyrre brukeren, brukeren er det for å lese den informasjonen nettsted har!

Men det skader heller ikke med et nyskapende og fresh design, slik at folk som interesserer seg for dette har gleden av siden!!

www.webdesignfromscratch.com sier jeg bare.. LES OG LÆR!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

La meg si det slikt... Å designe et nettsted er litt merkelig, for egentlig designer du noe som brukere ikke legger merke til.. dette må du skjønne for å lage et godt design!

Poenget med et godt design er

Ikke forstyrre brukeren, brukeren er det for å lese den informasjonen nettsted har!

Men det skader heller ikke med et nyskapende og fresh design, slik at folk som interesserer seg for dette har gleden av siden!!

www.webdesignfromscratch.com sier jeg bare.. LES OG LÆR!!

8079284[/snapback]

Ok, så du mener det er så ille? Må huske på at det vil se mye mer balansert ut med tekst...

Har ikke spess mye peiling, men så har jeg heller ikke gitt utrykk for det, så den kan du spare deg. Dette er faktisk mitt første forsøk...

BTW: Har du peiling på hvordan man skriver norsk?

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Horribelt!

Fargene funket ikke.

Prøv andre fonter i menyen, samt mindre skrift type.

Siden sier ikke mye om hva den handler om, ser to som hilser...

Legg inn litt tekst så kan vi se hvordan du har tenkt det der..

Mine første design var slik de også. Hvis du jobber mye med templates, lager masse sider, ta noen tutorials osv. Så vi du se at du blir mye bedre etter en stund!

Lykke til videre!

Endret av Mr Chief
Lenke til kommentar
Ok, så du mener det er så ille? Må huske på at det vil se mye mer balansert ut med tekst...

Har ikke spess mye peiling, men så har jeg heller ikke gitt utrykk for det, så den kan du spare deg. Dette er faktisk mitt første forsøk...

BTW: Har du peiling på hvordan man skriver norsk?

8079518[/snapback]

Du må tåle kritikk selv om det er ditt første design. Vi kan ikke ta hensyn til nybegynnere :) Det var ikke fint å se på. Alt for mye grønt og skjærende farger.

8079284[/snapback]

Åherregud...

8079549[/snapback]

Mener du at han overdriver? Han har jo faktisk rett.

Lenke til kommentar

Så skrikende grønnfarge som det der har vel egentlig lite i websammenheng å gjøre, mener jeg. Mener heller ikke oppsettet er spesielt praktisk. Revurder fargevalget ditt til noe litt mer nøytralt, og jeg tror dette straks vil bli litt bedre.

Edit: Angående de noe spydige kommentarene som blir slengt ut av noen, mener jeg ikke det er riktig måte å uttrykke seg på. Dersom man ikke synes det er noe fint å se på, greit, men forumuler det iallefall på en saklig og moden måte.

Endret av erixz
Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at det finnes retningslinjer som setter som kriterium for å benytte seg av dette forumet. Blant annet heter det at man skal holde en høflig tone. Selv om det er kritikk.

Så jeg håper man kan gi trådstarter konstuktiv kritikk og i tråd med retningslinjene. :)

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#1

Reaksjon på moderering skal som alltid gjøres på pm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...