Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har bærbaren røke?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ein slik Coop-bærbar maskin som eg kjøpte for 2 og eit halvt år sidan.

Idag satt eg og nokon kompisar og spelte Counter Strike, Men plusteleg fekk eg mykje feil bilde, Det begynte å flimre og alt mulig. Så slo eg av maskina. Den var temmeleg varm. Eg holt den fram for ein bordvifte og prøvde å starte den opp, men fekk berre mykje strekar...

Har bærbaren tatt kvelden eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spiller som sagt ingen rolle. Garanti er noe produsenten gir etter egen vilje, men de kommer uansett ikke unna det norske lovverket. Det er som sagt fem års reklamasjonsrett på varer som er ment å vare vesentlig mer enn to år, og dette gjelder selvsagt din PC. Hvis det ikke hjelper å blåse viftene rene for støv, så ta kontakt med Coop. Dette ordner seg helt sikkert, og du har loven på din side (med mindre du har gjort noe som forårsaker problemet).

Endret av Nichlas
Lenke til kommentar

Ok, Tusen takk for hjelpen. Maskina bruka vi ikkje så mykje her huset, det er lite støv. Og det er berre ei vifte og den går rundt som vanleg.

Og dersom du ser i prfilen min står det at eg har vore aktivi overklokking av prosessoren, men eg har ALDRI tørt å overklokke ein bærbar PC, så eg trur ikkje at eg skyld i dette....

Lenke til kommentar
Edit: Må vere 100% sikker då PCen skal sendes til Oslo...

8071777[/snapback]

Og bare så du vet, så trenger du ikke å gjøre annet enn å levere PC-en til butikken du kjøpte den fra. Spiller ingen rolle om den må sendes til Kina, Tyskland eller Oslo - det er selgeren som er ansvarlig for å sende den til rett sted...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...