Singh tha king Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 De har et ganske godt tilbud på en bærbar pc for tiden, men er nettbutikken til å stole på? Noen som har erfaring? Vurdere å kjøpe noe som koster 8000,- (har spart lenge). Vil selvfølgelig ikke risikere å 'miste' pengene. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fikk litt problemer med å åpne siden uten feilmelding, men kom inn til slutt. I tillegg er de på enkelte produkter tusenlappen dyrere enn der jeg jobber (nesten 3500 på noen varer vi selger til 2500). På dyrere varer er forskjellen enda større. Og hvorfor koster et Ixus 900Ti mer enn samme kameraet med veske? Hvorfor koster et Canon 400D mer enn samme kameraet med objektiv? Mange rare priser, forskjell i priser på nøyaktig samme produkt og generelt rot gjør at jeg mister litt troen på dette firmaet. Kan være at noen av grunnen til disse forskjellene i priser er at de har både EU og Norske modeller, men i og med at de ikke informerer om dette, så er det ulovlig. Vet jo ikke, men hvorfor ellers koster et 400D inkludert 18-55 med engelsk beskrivelse betydelig mindre enn et 400D (kun hus) med norsk beskrivelse. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 oi. Det var ikke bra nei. Ble litt redd nå... Hvordan vet jeg ta denne pcen er en norsk modell med norsk tastatur? Lenke til kommentar
sebirkmo Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Nicator er vel en av de absolutt største aktørene innenfor hjemme-pc-ordningen, så det skal ikke være noe problem. Har forresten selv en Fujitsu som er kjøpt der. Lenke til kommentar
Leo24Oslo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har handlet fra Nicator, de er kanskje ikke billigst på produktene. Men jeg handlet en TV på 24 måneders avbetaling, og det er rentefritt (ja jeg vet det er gebyrer, men 1370 kr ekstra på 2 år for en pioneer 50" til 33 000 er verdt det . Ingen som er billigere på den fronten. Og kundeservicen jeg fikk var meget bra. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Litt underlig at det plutselig kommer to sterke støtteerklæringer for relativt ukjente Nicator, som to forskjellige brukeres første innlegg. Begge brukerne er registrert meget tett opp til deres første post. Kan være det er ekte erfaringer, men med alle merkelige ting som er skjedd på forumet, skal man være litt på vakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Enig der Afseth - men som Moderator har du kanskje anledning til å se om de tilfeldigvis skulle være fra samme ISP - kanskje t.o.m. samme IP. Til slutt ender hele HW opp med at vi må sitte med "ekte" epostadresser - ikke gmail/hotmail/yahoo/andre slike gratisadresser som opprettes kun for èn eneste grunn. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vel, jeg er ikke en helt nybruker, og dette er ikke min første post, og jeg kjøpte også min Pioneer 507 gjennom Nicators svært gode rentefrie nedbetalingsordning i høst. På det tidspunktet jeg kjøpte den var de ikke bare billigst på denne modellen, de var også omtrent de eneste som hadde den på lager. Det stemmer også at Nicator er rimelig store på hemmepc-avtaler og ansatt-shopper. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan støtte opp under Nicator jeg også - kjøpte en bærbar maskin/dSLR/dill-dall via deres hjemmepc-avtale, og de har fått kjørt seg på support De har gjort jobben de gangene jeg har trengt reperasjon, etc. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 De har et ganske godt tilbud på en bærbar pc for tiden, men er nettbutikken til å stole på? Noen som har erfaring? Vurdere å kjøpe noe som koster 8000,- (har spart lenge). Vil selvfølgelig ikke risikere å 'miste' pengene. 8070273[/snapback] Er jo ikke noe problem om du betaler med kort da. Det verste som da kan skje er at du må fylle ut et "svindelskjema" fra din bank, for så plutselig å få pengene igjen ! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg blir alltid skeptisk jeg også, når det kommer 2x forsvarsposter på 1.innlegget til nye medlemmer Men som det sies her, er det bare å betale med kredittkort. Blir du svindlet, er det bare å kontakte kortutsteder... Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg blir alltid skeptisk jeg også, når det kommer 2x forsvarsposter på 1.innlegget til nye medlemmer Men som det sies her, er det bare å betale med kredittkort. Blir du svindlet, er det bare å kontakte kortutsteder... 8088250[/snapback] Selvsagt, skeptisk er jeg også. Var utrolig "tilfeldig" Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan sei at Nicator blei brukt av Statoil sin forrige hjemmepc avtale. ca 15000 brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå