eliph Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvilke rpg'er har vi å se frem til nå i år? Eineste jeg har fått med meg av store produksjoner er Mass Effect og Two Worlds. Hadde håpt på mer, noen som vet om flere? Og når kommer Blue Dragon? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Lost Odyssey ser meget bra ut. Gleder meg egentlig mest til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Lost Odyssey er vel ventet til julehandelen i Japan, så det er lite trolig det kommer til europa i år. Blue Dragon derimot er allerde ute i Japan, så det ser vi vel i hyllene om noen måneder Endret 3. mars 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Mass Effect, Two Worlds, Blue Dragon, Lost Oddyssey, Fable 2, Elveon, Eternal Sonata er i hvertfall noen. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Edit: oppdatere sida før jeg skriver neste gang.. Endret 3. mars 2007 av eliph Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hva med Infinite Undiscovery? Er det ventet i år? Og Hva var det ukjente Tri-Ace spillet? Ellers så kommer kanskje Age of Conan MMORPG i år.. og En ny Phantasy Star Universe MMORPG.. og Kanskje kommer Square Enix sitt MMORPG? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er også et par ukjente rollespill som er ute i Japan allerede, Culdcept Saga (ser ut som en sær blanding av rpg og brettspill) og Diario. Culdcept: http://youtube.com/watch?v=YvlFYcFNE7o Diario: Forhåpentligvis kommer de på engelsk i løpet av året. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er også et par ukjente rollespill som er ute i Japan allerede, Culdcept Saga (ser ut som en sær blanding av rpg og brettspill) og Diario. Culdcept: http://youtube.com/watch?v=YvlFYcFNE7o Diario: Forhåpentligvis kommer de på engelsk i løpet av året. 8070662[/snapback] Culdcept ser jeg frem til! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Blue Dragon skal visst komme i sommer en gang Blir spennende! Culdcept ser jeg frem til! 8070794[/snapback] Da er vi to Endret 4. mars 2007 av Amored Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Gleder meg stort til Two worlds, hvor lenge er det til det kommer? ja og Elveon det ser driut tøft ut. Endret 4. mars 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Elveon virker helt rått Gleder meg skikkelig. Lenke til kommentar
Ilikegames Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kommer Age of Conan til 360?.. jaja, glede seg til det uansett :!: Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Two Worlds kommer etter sigende 9. mai. Age of Conan kommer til 360 ja, men etter PC-versjonen. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Two Worlds kommer etter sigende 9. mai. Age of Conan kommer til 360 ja, men etter PC-versjonen. 8075498[/snapback] vet du hvor lenge etter PC versjonen at xbox versjonen kommer? btw noen som vet hvordan kampsystemet blir i two worlds? blir det noe ala oblivion? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Lost Odyssey er vel ventet til julehandelen i Japan, så det er lite trolig det kommer til europa i år. Blue Dragon derimot er allerde ute i Japan, så det ser vi vel i hyllene om noen måneder 8070409[/snapback] Kommer antageligvis til USA i august. Kilde Må si at til nå, så har ikke Xbox imponert på RPG fronten. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 vet du hvor lenge etter PC versjonen at xbox versjonen kommer?btw noen som vet hvordan kampsystemet blir i two worlds? blir det noe ala oblivion? 8144854[/snapback] Det har ikke kommet noen offisiell dato for Xbox-versjonen av spillet, men mellom 5-10 måneder er ikke usannsynlig i mine øyne. På denne siden kan du se noen videoer fra Two Worlds. Jeg får dessverre ikke åpnet dem på min egen PC, men jeg tror den ene (som har 15 minutter gameplay) viser litt kampsekvenser. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Takker Så faktisk ganske bra ut :!: får håpe det snart kommer en sniktitt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå