agvg Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvis det stemmer og man ikke finner noe på huggeren er jo denne Citroen-spesialisten neste trinn: http://classicparts.org/ De hugger og skaffer det meste både brukt og nytt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 gratulerer pc^2004 Jeg venter til jeg finner en hel tct. fy f.. det kan ta lang tid! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Han kan si hva han vil, jeg er vokst opp med mamma og stefar som bare har hatt kliss nye vw og audier. det er fine biler, men når jeg har lyst på en audi a4, så ser jeg kanskje ett par uker etter de på finn eller no sånt, så blir jeg lei. Men, når det kommer til italienske og franske biler, så er det noe annet. jeg blir så betatt at jeg er villig til å bruke alt av penger! ta for eksempel lancia delta hf integrale. jeg har rett og slett alltid likt den. når jeg var 8 år gikk jeg rundt og snakka om den. Man kan kanskje tro at når en gutt er 8 år, så endrer han kanskje mening, og glemmer sånne ting. ja, jeg endra meninger på den tiden, men den bilen er jeg like forelska i idag, og snakker kanskje litt for mye om den i bilsammenheng. så si så mye dritt om hvilken som helst bil som jeg har fått på hjernen, og du kommer ikke til å få ett dumt blikk en gang, for på sånne ting har jeg egne meninger. så bare si at activaen er dritstygg du når du ligger der i grøfta og venter på viking Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Faktum er at de som har billige biler <50k, ofte har et stort behov for og forsvare seg og til dels rakke ned på de på de som har nyere biler, for å forsvare seg selv og sin egen bil. Alle liker jo å tro at det man har selv er gjevt og flott, men det er bare å innse realiteten og at det ikke alltid stemmer. Jeg stempler ikke noen og ønsker ikke å rakke ned på noen som helst, jeg sier bare at enkelte folk bør prøve å se ting fra andre sider og forstå andre sine synspunkter, selv om de ikke harmonerer med sine egne. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Faktum er at de som har billige biler <50k, ofte har et stort behov for og forsvare seg og til dels rakke ned på de på de som har nyere biler, for å forsvare seg selv og sin egen bil. Og omvendt. Selv om man har en bil til 400000 betyr ikke det at man kan finne en eldre bil med flere finesser og sprekere motor for 40000 f.eks fatters nye x-trail 4wd system suger den går rett frem i svinger selv ved gass pådrag og kan faktisk spinne på 1 hjul selv i lock, mens min 12 år gammle Galant kan ta fine runningser i snøen og spinner på alle hjula og hare mere avansert hjuoppheng og permament 4wd. Man blir jo litt glad i bilen sin så skjønner hvorfor folk liker å skryte. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Faktum er at de som har billige biler <50k, ofte har et stort behov for og forsvare seg og til dels rakke ned på de på de som har nyere biler, for å forsvare seg selv og sin egen bil. Og omvendt. Selv om man har en bil til 400000 betyr ikke det at man kan finne en eldre bil med flere finesser og sprekere motor for 40000 f.eks fatters nye x-trail 4wd system suger den går rett frem i svinger selv ved gass pådrag og kan faktisk spinne på 1 hjul selv i lock, mens min 12 år gammle Galant kan ta fine runningser i snøen og spinner på alle hjula og hare mere avansert hjuoppheng og permament 4wd. Man blir jo litt glad i bilen sin så skjønner hvorfor folk liker å skryte. 8814915[/snapback] ja, trur det er heller omvendt. man har jo alltid skrytt av biler, så det er ikke et nytt eller rart fenomen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå