-sparks- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det som er synd med disse falske pre-renderfilmene er jo at de faktisk virker, de skaper masse hype, og når det blir avslørt som fake så er det bare oss forumhorene som finner ut av det Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Alle bruker jo targetrenders. Å det er jo kjent sak innen bransjen. Men det er stort sett de innen bransjen og de med stor interesse for det som finner det ut. Men in all fairness så er motorstorm ikke langt borte fra det som filmen viser. Jo det er bedre på pre renderen. Men med tanke på hvor lista var. Så er de ikke langt unna. Med tanke på at vinklene gjør at ting ser 10x raskere ut i target renderen. (tricks som får ting til å virke bedre en det er) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Var ikke Killzone 1 egentlig en flopp? Hvorfor lage ett nytt? (Personlig liker jeg Killzone, bare lurer ) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Var ikke Killzone 1 egentlig en flopp? Hvorfor lage ett nytt?(Personlig liker jeg Killzone, bare lurer ) 8085203[/snapback] man tar hva man haver Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det som er synd med disse falske pre-renderfilmene er jo at de faktisk virker, de skaper masse hype, og når det blir avslørt som fake så er det bare oss forumhorene som finner ut av det 8085137[/snapback] Stemmer det, men slike trailere legger også grunnlag for massiv skuffelse og slakt hos folk. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Var ikke Killzone 1 egentlig en flopp? Hvorfor lage ett nytt?(Personlig liker jeg Killzone, bare lurer ) 8085203[/snapback] mest sansynlig fordi killzone hadde mye større potensiale en det som ble vist i det første spillet. Men er litt enig der. Hvorfor prøve å smi når jernet ikke er varmt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 mest sansynlig fordi killzone hadde mye større potensiale en det som ble vist i det første spillet. Men er litt enig der. Hvorfor prøve å smi når jernet ikke er varmt? 8085939[/snapback] Hjelper mest sansynlig å fyre opp med litt CGI Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 mest sansynlig fordi killzone hadde mye større potensiale en det som ble vist i det første spillet. Men er litt enig der. Hvorfor prøve å smi når jernet ikke er varmt? 8085939[/snapback] Hjelper mest sansynlig å fyre opp med litt CGI 8086265[/snapback] må ikke glemme at dette er GOD CGI. btw, jeg har fått på øret at enkelte her inne mener det fremdeles er gameplayfilm vi har sett. Viss de har rett. Skal jeg spise snabben min. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 btw, jeg har fått på øret at enkelte her inne mener det fremdeles er gameplayfilm vi har sett. Viss de har rett. Skal jeg spise snabben min. 8086302[/snapback] Hehehehehehe han hørte det på bakrommet til Sony på forrige E4(den hemmelige messen) må du vite! Der kunne nemlig spesiellt innvidde høre på Kutaragi-san snakke via 1337 gressstrå med hver sin dedikerte Dolby Digital-kanal. Det var samtidig som han fikk vite hemligheten om at Sony har plantet litt C4 i alle 360'er som finnes slik at de eksploderer innen året er omme. For 360 eksisterer visst ikke etter dette året Jeg kan dessverre ikke røpe kildene mine her, men tro meg på at de er troverdige! On-topic... Sony og Killzone utviklerene har for så vidt lykkes i å fange meg i hypen. Jeg visste ikke hva Killzone var før jeg så den traileren. Har til dags dato ikke sett/prøvd 1'eren heller, men fytti grisen som de fanget oppmerksomheten min med den traileren! Me want Killzone 2 med E3 2005 grafikk! Samma f hvor dårlig gameplayet er.. Den grafikken kunne jeg kost meg med i timesvis tror jeg uten å spille en gang Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg vil ha et spill med alle effektene, fysikken og animasjonene fra CG-traileren av Killzone. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Den grafikken kunne jeg kost meg med i timesvis tror jeg uten å spille en gang 8086452[/snapback] Kjøpe en animasjonsfilm Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Den grafikken kunne jeg kost meg med i timesvis tror jeg uten å spille en gang 8086452[/snapback] Kjøpe en animasjonsfilm 8086602[/snapback] Hehehe ikke langt ifra at E3-traileren er av film-kvalitet da.. Så ja hvorfor ikke. Poenget mitt er vel at de skal føkke opp gameplayet virkelig mye for at jeg skal miste gleden over grafikken hvis det ser ut som på traileren Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Vel, legg til Killzone1 sin elendige og upresise kontroll (værre en FarCry Instincts!!). Den overhypede historien som føltest slengt på, og feelingen som begynte godt med skyttergropene, men som straks etterpå ble totalt uintressant, så har man en real skuff Edit: Men man vil mest sannsynlig kunne stå og reloade de forksjellige våpnene for å se på de veldig godt gjennomførte animasjonene Endret 5. mars 2007 av Tøffli Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Alle bruker jo targetrenders. Å det er jo kjent sak innen bransjen. Men det er stort sett de innen bransjen og de med stor interesse for det som finner det ut. Men in all fairness så er motorstorm ikke langt borte fra det som filmen viser. Jo det er bedre på pre renderen. Men med tanke på hvor lista var. Så er de ikke langt unna. Med tanke på at vinklene gjør at ting ser 10x raskere ut i target renderen. (tricks som får ting til å virke bedre en det er) 8085173[/snapback] Av det jeg kan huske så har jeg ikke sett noe særlig med target renders fra Microsoft, hvertfall ikke noen som viser 3 x så bra grafikk som ferdig produkt.... det jeg har sett av film fra spill, tilogmed lenge før det kom ut, var gameplay / ingame. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vel, legg til Killzone1 sin elendige og upresise kontroll (værre en FarCry Instincs) 8087020[/snapback] Uenig der, sistnevnte er verre enn å få kukstrengen revet av. Ihvertfall etter å ha spillt COD3. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Uenig der, sistnevnte er verre enn å få kukstrengen revet av. Ihvertfall etter å ha spillt COD3. 8087705[/snapback] Å fytti helvete.. Fikk faktisk fysisk vondt når jeg leste den setninga der Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 har tro på killzone eg...sidan det er ein in house tittel med pengekassen til sony kan det bli ganske bra...og sidan vi ikkje har hørt snurten siden e3 05 så trur eg sony ruger på noko stort.. 8072552[/snapback] Mykje pengar betyr jo ikkje at spelet blir sexy time, og great success då. Utanom hvis det følgjer med moneyhats til dei som anmeld spelet tidleg. Not only will this game live up to the graphical presentation we put up two years ago, it's going to exceed it.Dette kjem enten til å bli:1. Endo eit fantastisk sitat som Sony aldri vil klare å gløyme. 2. Grunnen til at eg still meg i kø den 22. mars Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Not only will this game live up to the graphical presentation we put up two years ago, it's going to exceed it.Dette kjem enten til å bli:1. Endo eit fantastisk sitat som Sony aldri vil klare å gløyme. 2. Grunnen til at eg still meg i kø den 22. mars 8088456[/snapback] Hvor har du i så fall tenkt å stille deg i kø? Hvem er det som ikke tar i mot forhåndsbestillinger nå? Og, er det noen som har link til denne traileren i HD? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vel, legg til Killzone1 sin elendige og upresise kontroll (værre en FarCry Instincs) 8087020[/snapback] Uenig der, sistnevnte er verre enn å få kukstrengen revet av. Ihvertfall etter å ha spillt COD3. 8087705[/snapback] Njaa... har du prøvd sniperen i Killzone da Mala? Det var som en utrolig dårlig spøk følte jeg. Føltest som et lite minispill hvor det å sikte var gjort mest mongolid som mulig Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Elkjøp tar ikkje imot forhåndsbestillingar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå