UrgeLoL Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dette skal være i fra det nye EGM bladet. Kan ryktene om Killzone 2 demo på GDC være sanne? Ikke lenge igjen nå. "We walked into Ps3 and cell development knowing what every other developer knew. Nothing! You can bet your ass we're walking out with the most technologically advanced console game on the market! Q - When will we be able to finally play it? " A - You'll be seeing it, rather than playing it, in early march. We've put together a surprise demo for the Psn and will be available soon. Q - Do you feel it'll live up to the hype or can it at this point? A - The more you talk up something, the more momentum it builds. That momentum can be good or bad, depending. Not only will this game live up to the graphical presentation we put up two years ago, it's going to exceed it." Taken from the new EGM... Same one where I was told it was illegal for me to post pictures taken from another site from the mag. "shrugs" Kilde Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg stiller meg sterkt tvilende. Vi får vel se noe ingame footage kanskje, men noe spillbar demo (om det var det som var tanken) ser jeg ikke for meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Demo eller trailerm, alt nytt er godt nytt. Gleder meg virkelig til å se denne tittelen i aksjon. Sterke ord har blitt brukt om denne tittelen fra Harrison. Vil vel nødig skyte seg i foten enda ein gang. Ser frem til dette eg altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 han sier jo: You'll be seeing it, rather than playing it sier ikke det seg selv? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) At den kommer til å overgå traileren som ble vist grafisk sett, tviler jeg ekstremt på. Endret 3. mars 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 At den kommer til å overgå traileren som ble vist grafisk sett, tviler jeg ekstremt på. 8071939[/snapback] Der samme har jo blitt sagt om Motorstrom også, og vi veit jo alle at det ikkje er tilfellet. Men la oss no avvente situasjonen før vi dømmer spillet fra hellvette eller opp mot han over oss. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 At den kommer til å overgå traileren som ble vist grafisk sett, tviler jeg ekstremt på. 8071939[/snapback] Der samme har jo blitt sagt om Motorstrom også, og vi veit jo alle at det ikkje er tilfellet. Men la oss no avvente situasjonen før vi dømmer spillet fra hellvette eller opp mot han over oss. 8072138[/snapback] så du mener at grafikken på motorstorm er bedre IRL enn E3 traileren? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) At den kommer til å overgå traileren som ble vist grafisk sett, tviler jeg ekstremt på. 8071939[/snapback] Der samme har jo blitt sagt om Motorstrom også, og vi veit jo alle at det ikkje er tilfellet. Men la oss no avvente situasjonen før vi dømmer spillet fra hellvette eller opp mot han over oss. 8072138[/snapback] så du mener at grafikken på motorstorm er bedre IRL enn E3 traileren? 8072361[/snapback] Han sa at det ikke var tilfellet.... Jeg har ikke noe stor tro Killzone lenger. Eneste håpet jeg har er at de har vært stille fordi de ikke vil release noe før det ser tilnermet likt ut som i traileren. Endret 4. mars 2007 av zappy Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 har tro på killzone eg...sidan det er ein in house tittel med pengekassen til sony kan det bli ganske bra...og sidan vi ikkje har hørt snurten siden e3 05 så trur eg sony ruger på noko stort.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 At den kommer til å overgå traileren som ble vist grafisk sett, tviler jeg ekstremt på. 8071939[/snapback] Der samme har jo blitt sagt om Motorstrom også, og vi veit jo alle at det ikkje er tilfellet. Men la oss no avvente situasjonen før vi dømmer spillet fra hellvette eller opp mot han over oss. 8072138[/snapback] Faktisk så stemte grafikken med det vist i den traileren. Har spilt Motorstorm selv og kan bekrefte det. ITAvisen skrev jo det også i sin siste artikkel om Motorstorm. Det er akkurat samme lyssetting og teksturdetalj. Eneste forskjellen er kameravinkling. Hvis du tar PGR på Xbox360 så ser det jalla ut hvis du ikke zoomer ut og spinner litt på kameraet, da ser det 10x bedre ut plutselig. Den Motorstorm traileren ble kjørt realtime på PS3, da kan jeg så og si garantere. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Han siktet vel mer til den "falske" traileren. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Not only will this game live up to the graphical presentation we put up two years ago, it's going to exceed it." Får jeg se en gameplay video som overgår den 2 år gamle traileren skal jeg aldri si ett eneste negativt ord om Sony igjen, samtidig som jeg skal være den første til å stå i kø på lanserings dagen... selv om jeg må ta opp ett lite lån Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Den Motorstorm traileren ble kjørt realtime på PS3, da kan jeg så og si garantere. 8072560[/snapback] No håper eg virkelig du ikkje sitter her og sier at 05 CGI-klippet er rendret real-time på PS3. Andre trailere fra MS er eg enig i med deg er real-time. Spillet ser utrolig bra ut, men ikkje så bra som på E3 05. Bra, da er vi enige. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Den Motorstorm traileren ble kjørt realtime på PS3, da kan jeg så og si garantere. 8072560[/snapback] Nå bestrir du en vel kjent faktum. From day one we knew that hitting the standard of the target video was going to be a challenge, however we created the movie as a representation of what we expected the final game to be. Target video = pre-rendered aka ikke real-time. Endret 4. mars 2007 av MistaPi Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) tror vi misforsto hverandre litt, på tide å komme ontopic. spilte endel Killzone 1 da det kom, men ble ikke så veldig imponert. skal bli morsomt å se om 2'ern har noe mer å fare med EDIT: kl. er halv 4, og jeg leifer... why? why? *finne senga* Endret 4. mars 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 At den kommer til å overgå traileren som ble vist grafisk sett, tviler jeg ekstremt på. 8071939[/snapback] Der samme har jo blitt sagt om Motorstrom også, og vi veit jo alle at det ikkje er tilfellet. Men la oss no avvente situasjonen før vi dømmer spillet fra hellvette eller opp mot han over oss. 8072138[/snapback] Altså jeg mente den E3 05 CGI videoen som så helt sinnsykt bra ut. Er enig i at MS ser bra ut, men ikke så bra. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Not only will this game live up to the graphical presentation we put up two years ago, it's going to exceed it." Får jeg se en gameplay video som overgår den 2 år gamle traileren skal jeg aldri si ett eneste negativt ord om Sony igjen, samtidig som jeg skal være den første til å stå i kø på lanserings dagen... selv om jeg må ta opp ett lite lån 8072590[/snapback] Hør hør... Hvis de presterer BEDRE grafikk en det som ble vist på E3 2005 så skal jeg rett og slett bøye meg i støvet og stille meg i kø jeg også. Merkelig nok så har jeg mine tvil her, men håpet lever Når det gjelder motorstorm så er det vel faktisk ikke så langt unna grafikken fra E3 på det jeg har sett av ingame-grafikk av spillet til nå. Derimot så har jeg aldri vært spesiellt imponert over grafikken i motorstorm noen gang. Killzone 2 grafikken fra E3 2005 er derimot så drøy at jeg nesten kjente det bevege seg i underlivet første gang jeg så den CGI-traileren. Derav også skuffelsen med det PS3 har levert av grafikk til nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Altså jeg mente den E3 05 CGI videoen som så helt sinnsykt bra ut. Er enig i at MS ser bra ut, men ikke så bra. 8083449[/snapback] Ja eg siktet også til E305 traileren. Phil sa jo det rett ut at Motorstorm levde opp mott CGI saken tilabek i 05, noe som ikkje er tilfellet. Det eg meinte med det inlegget. At Killzone skal gjøre det er det jo stor tvil om. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Viss den prerenderte traileren vises til å bli skikkelig ingame så får jeg hakeslep og kommer kansje til å skaffe det Men har mine tviler enda Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Altså jeg mente den E3 05 CGI videoen som så helt sinnsykt bra ut. Er enig i at MS ser bra ut, men ikke så bra. 8083449[/snapback] Ja eg siktet også til E305 traileren. Phil sa jo det rett ut at Motorstorm levde opp mott CGI saken tilabek i 05, noe som ikkje er tilfellet. Det eg meinte med det inlegget. At Killzone skal gjøre det er det jo stor tvil om. 8084368[/snapback] Aah, jeg misforstod deg fullstendig, hodet mitt presterte på en eller annen måte å tolke det som at det ikke er tilfelle at det ble dårligere enn traileren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå