edonis Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har nå akkurat tatt i bruk min nye Dell-pc, hvor det skulle følge med Windows XP MCE 2005, hvilket det også står på klistremerket oppå pc'en. Men når jeg ser på "Systemegenskaper" står det følgende om operativsystemet: Microsoft Windows XP Media Center Edition Versjon 2002 Service Pack 2 Er dette det samme som Media Center Edition 2005, eller har jeg blitt "lurt"? Hva er evnt. forskjellene? Takker for svar. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har en HP laptop med MCE som jeg kjøpte nå i januar. Står at jeg og har 2002 versjonen, så regner med at det ikke er noen forskjell. Nå kommer Vista i posten om ikke alt for lang tid (får jeg håpe) gjennom express upgrade. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 her er noe informasjon: http://www.theosfiles.com/os_windows/ospg_wxp_media.htm lykke til Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Viss du har MCE på norsk så er det garantert "2005"-utgåva. Då MCE ikkje fantes på norsk før det, heller ikkje norsk programguide. At det blir referert til 2002 ser ein forklaringa på i posten over. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har nå akkurat tatt i bruk min nye Dell-pc, hvor det skulle følge med Windows XP MCE 2005, hvilket det også står på klistremerket oppå pc'en. Men når jeg ser på "Systemegenskaper" står det følgende om operativsystemet: Microsoft Windows XP Media Center Edition Versjon 2002 Service Pack 2 Er dette det samme som Media Center Edition 2005, eller har jeg blitt "lurt"? Hva er evnt. forskjellene? Takker for svar. 8069547[/snapback] Du er ikke lurt. Versjonsnummeret er bare et tall, og at det står 2002 der har ikke noe med media center versjon å gjøre. Gå heller inn på Media Center programmet og se på Instillinger/Generelt/Om Media Center/Programvareversjon. Der står det ganske sikkert at du har 2005 versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå