JFTech Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er det mulig å lagre eller konvertere tekstmeldinger til html,txt eller xml? Har to sikkerhetskopier tatt med Nokia PC-suite som jeg gjerne ville lagret som en grei leselig fil. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Slenger meg på her. Har tatt sikkerhetskopi, og vil gjerne få lest noen av meldingene uten å legge alt innigjen på mobilen. Mulig? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Slenger meg på her. Har tatt sikkerhetskopi, og vil gjerne få lest noen av meldingene uten å legge alt innigjen på mobilen. Mulig? 8069737[/snapback] Du kan i hvertfall lagre de som tekstfiler. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja men det er vel når de fortsatt ligger i mobilen? "Problemet" er når det er tatt backup og en har en nfc-fil på f.eks 30 megabyte og gjerne vil lese meldingene.. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Ja men det er vel når de fortsatt ligger i mobilen? "Problemet" er når det er tatt backup og en har en nfc-fil på f.eks 30 megabyte og gjerne vil lese meldingene.. 8070262[/snapback] Det som er problemet mitt også. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ja men det er vel når de fortsatt ligger i mobilen? "Problemet" er når det er tatt backup og en har en nfc-fil på f.eks 30 megabyte og gjerne vil lese meldingene.. 8070262[/snapback] Får åpnet de gamle *.ncc filene i MS Excel. Dersom en gidder kan en lage et script som leser dem derifra. Edit: Går ikke med MMS da : Endret 4. mars 2007 av JFTech Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 dessverre tror jeg ikke det går. oxygen phone manager kan eksportere til det meste og er gratis trail. annen måte å gjøre det på: dersom du bruker thunderbird for epost kan du importere sms filene & kontaktene til thunderbird via noksync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå