errgo Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Jeg har en Guillemot Maxi Gamer Phoenix Voodoo Banshee PCI (med SGRAM), som jeg ved en tidligere annledning kjørte 100/130MHz stabilt. Jeg klokket for sikkerhets ramen ned i 125MHz. Nå kjører jeg 115/125MHz, og jeg lurte på om jeg burde sette ramen opp til 130MHz igjen og kanskje for sikkerhets skyld sette core ned til 110MHz (Det er kun standard kjøleribba, uten vifte). Jeg har også en gammel Pentium 166 liggende, med kjøleribbe og vifte. Tror dere den vifta kunne gjort nytten for seg, og i såfall, ville den passe på Banshee kjøleribba? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Tror dere den vifta kunne gjort nytten for seg, og i såfall, ville den passe på Banshee kjøleribba? Passer gjør den sikkert..men du muligens lime den fast...når det gjelder overklokkiningen så tror jeg du har mere igjen for klokke rammen enn coren... Klokk opp det du makter du ødelegger ingenting...det som skjer er at det begynner å prikke men da er det bare å stille det ned igjen... ps...men ikke skyld på meg vist det går galt..hehehehe Lenke til kommentar
errgo Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Ok, skrudde nettopp vifta av kjøleribba på P166 og tørket vekk et tjukt lag av brunt støv med en q-tip :smile: I midten av vifta var det en rundt blått klistremerke med en hvit stripe i midten, på den hvite stripa stod det Cooler Master. Over stripa stod det BALL BEARING, og under stripa stod det DC 12V 0.7W, tror du det blir noe særlig temperatursenkning med denne vifta på? Lenke til kommentar
OlaVold Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Quote: Roger23 skrev (2001-12-21 22:41):Jeg har en Guillemot Maxi Gamer Phoenix Voodoo Banshee PCI (med SGRAM), som jeg ved en tidligere annledning kjørte 100/130MHz stabilt. Jeg klokket for sikkerhets ramen ned i 125MHz.Nå kjører jeg 115/125MHz, og jeg lurte på om jeg burde sette ramen opp til 130MHz igjen og kanskje for sikkerhets skyld sette core ned til 110MHz (Det er kun standard kjøleribba, uten vifte).Jeg har også en gammel Pentium 166 liggende, med kjøleribbe og vifte. Tror dere den vifta kunne gjort nytten for seg, og i såfall, ville den passe på Banshee kjøleribba? Kjører 145/125 core/mem Har satt på en 40X40mm vifte på kjøleribben Det går kjempe bra Spillene går mye bedre enn tidligere :smile: Gidder ikke stresse mere med dette kortet, da Radeon8500 snart kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå