pertm Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg liker gamer.no og lurer på om ikke det hadde vært en ide å ha med brettspill og kortspillpå gamer.no i gamer delen av forumet. Jeg tror det kunne være en god ide, i det minste å ha en del av forumet til spill som ikke har noe med PCer eller konsoller. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Forslaget har vore oppe tidlegare, men eg trur ikkje det har kome den heilt store diskusjonen ut av det. Det kunne sikkert vore kjekt med ein sånn kategori, og er det eit behov skadar det ikkje å vurdere situasjonen. No ligg rett nok dette utanfor det Gamer.no vanlegvis fokuserer på. Men dette gjer kanskje ikkje noko. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Du har jo www.spillskrinet.no Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Du har jo www.spillskrinet.no 8100322[/snapback] Jo jeg vet det men det er en butikk også, det er ikke alt en sier i en butikk. Det er også http://www.brettspillguiden.no/ men de har ikke noe forum. Selv bruker jeg heller http://www.boardgamegeek.com/ som vel er ganske stort, men det kan i noen tilfeller være greit med forum på norsk. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tror ikke det trengs et eget forum for brettspill, etter hva jeg har sett er det meget få tråder om det. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Tror ikke det trengs et eget forum for brettspill, etter hva jeg har sett er det meget få tråder om det. 8243191[/snapback] Klart det ikke blir tråder om det når det ikke er noen plass det passer å ha dem Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Klart det ikke blir tråder om det når det ikke er noen plass det passer å ha dem Vel, vi har en kategori som heter "diskuter spill og tilbehør: Generelt" Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det kan definitivt være verdt å vurdere, men enn så lenge foreslår jeg at du oppretter tråder i "Diskuter spill og tilbehør: Generelt". Hvis det blir litt oppslutning kring den type tråder så ser jeg ikke bort fra at vi kan lage en egen forumkategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå