Beaumont Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Altså, har lastet ned Project Reality V.0,5 med torrent. Den ble _helt_ ferdig, og når jeg skal instalere så er det ikke en .exe fil eller noe, bare en Fil. Når jeg dobbel trykker på den må jeg velge hvilket program jeg skal åpne den med. what to do ? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Altså, har lastet ned Project Reality V.0,5 med torrent.Den ble _helt_ ferdig, og når jeg skal instalere så er det ikke en .exe fil eller noe, bare en Fil. Når jeg dobbel trykker på den må jeg velge hvilket program jeg skal åpne den med. what to do ? 8069399[/snapback] Er det er .zip fil? Da trenger du winzip eller winrar som er gratis programmer du pakker ut med... Visst du ikke finner ut av det kan du laste PR v0.5 på nytt her Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Er det er .zip fil? Da trenger du winzip eller winrar som er gratis programmer du pakker ut med... Visst du ikke finner ut av det kan du laste PR v0.5 på nytt her greier ikke å unzippe/unrare det, kommer opp at det er skada og sånt, men skjønner ikke hvordan, jeg driver jo å deler den uten problemer.. skal prøve på nytt fra bf.no nå takk for linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå