knutby Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Finnes planetarion fortsatt? Fant det ikke... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jada det finnes fortsatt... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Men koster det ikke penger? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Er adressen fortsatt http://www.planetarion.com??? Virker ikke. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Kan se ut som om sidene er nede eller noe sånt, kom ikke inn jeg heller. Man må betale for spillet, men da jeg spilte det for lenge siden kunne man ha en gratis konto med noen begrensninger. Du kan jo teste ut http://www.starsphere.net som er nesten en rein kopi av PA, men i tidlig versjon. _________________ A Elbereth Gilthoniel silivren penna miriel o menel aglar elenath! [ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-12-09 11:29 ] Lenke til kommentar
-=Angel=- Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 neste runde planetarion er gratis så jeg anbefaler at de som liker planetarion og som sluttet pga p2p spiller denne runden. Etter denne runden går dem tilbake til p2p. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Planetarion er over. Bra jeg slutta i r6. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Gikk ikke planetarion konk nå? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Ser ikke bort i fra at dem gikk konk. Men de hadde mye å gjøre, og dem tjente lite på det.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Neida, Planetarion var godt inne i åttende runde da Fifth Season slutta å betale for server og linje sånn uten videre tror jeg. Derfor gikk hele greia ned for ikke så lenge siden. Om de klarer å fullføre runde 8 vet jeg ikke, men de sa ihvertfall på forhånd at det kom til å være siste runde. Les mer her Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Er det noen 13373 PA spillere da? Jeg er en old timer med beste slutt rank #30 fra R4. Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg var i top 15 galaxe runde 4 og 5 Runde 3 var jeg top 5 planet UTENfor FurylegionRB universet og hadde mest roids av alle utenfor legionfuryrb universet de som spilte runde 3 vet hvor vannskelig dette var siden jeg antakeligvis hadde oftest seriøse angrep hele den runden ... (ca 4-5 seriøse angrep hver tolvte time) når jeg var 10 mill runde 3 drepte jeg 40 mill verdt av skip i ett eneste tick fra legion galaxer (ikke members de var ikke så dumme) Runde 3 var artigste runden ever og hadde dritmye score tilslutt uten noe som helst galaxy donations slik som alle de andre store utenfor furylegionrb universet (folk med 150 mill score og 1000 roids) Spilte forøvrig planetarion runde 1,2,3,4,5,7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå