Maynard James Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Vell, selv syns jeg perkins har vært veldig ustabil, men han har kommet seg utover sesongen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg mener dette: Du har skiftet syn på Perkins når sesongen er over, raste. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tromsø i cupen 31 juli. Jaja, da ryker vi ut Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jepp I år så taper vi alt, nå må vi faen meg sparke Martin. Nå må vi sparke Maaaartin. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ikke tro på at vi slår Tromsø. Tromsø er en lei fisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Håper vi ser Martin på benken mot Stabæk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, lurer på om den dagen kommer.. Blir deppa hver gang jeg kommer på at Gunnar ikke er med lenger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg får vondt i magen hver gang jeg hører Martin Andresen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Martin Andresen! Men uansett. Hva forventer dere? Dere har mange nye spillere, og laget er tydeligvis ikke samspilte enda. Og en helt frisk manager. Jeg tror ikke VIF blir no skumle i år, men neste år, eller et par år til, og dere er skumle. Mye penger er det i klubben, og dere har et meget sterkt lag på papiret. Hadde dere hatt en klassespiss, som faktisk scoret, og et kanskje litt vassere forsvar, så er det ikke mye igjen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, lurer på om den dagen kommer.. Blir deppa hver gang jeg kommer på at Gunnar ikke er med lenger. Jeg også. Blir direkte forbanna. Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Går dårlig for enga, har ikke vunnet på seks kamper. pluss er mot ffk i morgen. baaddddd Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Går dårlig for enga, har ikke vunnet på seks kamper. pluss er mot ffk i morgen. baaddddd Hæ ? Er mot Stabæk i morgen.. Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vålerenga. Det har jeg hørt før. Er det der de selger de gode kjeksene? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vålerenga. Det har jeg hørt før. Er det der de selger de gode kjeksene? Ja med sjokolade på. Jævla tufs. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Heia Vålerenga ! Reis deg opp om du er Enga fan! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det snur seg nok, uansett syns jeg ikke vil skal ha forventninger til i år, må jo la de få spille litt sammen. Selv om vi gjerne skulle ønske (og noen forventer sikkert også) at vi skal være BEST i år og vinne alt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Trist. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2052608.ece Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Daniel er spilleklar igjen, men vi får først vite kl: 1845 om han starter eller kommer inn som innbytter. http://www.vif-fotball.no/article2052875.ece Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Perkins - Storbæk, Muri, Wæhler - Abdellaoue, Hæstad, Andresen, Zajic, Jepsen - Fredheim Holm, Sæternes. Reserver: Bolthof, Dos Santos, Strand, Berre, Fellah, Singh, Roberts. Endret 6. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg får bare sett halvveis på En tidlig scoring og en rett før pause hadde vært digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå