Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Det er jo ikke bare Martin, men også Skullerud. Men er vel Martin som har ordet også, og han gjør endel feil som sagt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tror nok det er Martin som bestemmer 90% jeg Han er en slesk kar, liker han egentlig ikke, men nå er han iallefall vår sleske kar.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Martin var altfor slapp i forrige kamp. Skulle byttet ut seg selv. Han bare galloperte rundt som en hane på midten og gadd ikke å jobbe for noe som helst. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lurer på om vi ever kommer til å se han bytte ut seg selv.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg har begynt å mislike han pga hans feil i det siste, det irriterer meg. Thorvaldsson og Aarason må være den største tabben i 21 år hundre i enga. Petter Myhre skulle forsatt vært trener, likte han personlighet osv. Endret 3. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Savner Petter jeg også. Søt mann attpåtil 1-1 i kampen nå. Synd vi ikke klarer flipperspill og gode passninger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hmm, skulle ikke Thorvaldson dra etter Stabæk kampen eller var det Thomassen? Endret 3. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er Thomassen, men han er ute med gule kort, så han får ikke spilt den kampen. Han spiller sine siste minutter nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Dumt, Martin burde byttet seg selv ut idag. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Arason ut, Perkins inn mener jeg var smart. Ellers er vel Thorvaldsson det dummeste.. Thomassen var bra han og. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Arason er Vålerengas beste keepere i dette århundre. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Men han begynte å bli gammel, bra av Vålerenga for en gangs skyld å satse på ungt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 5 år forskjell. Han var 32, og keepere holder på mye lengere enn utespillere. Ja, hahahha. Rart at Perkins er 27 år, det er ikke så veldig ungt. Bedre med Jarstein da, som er også nordmann. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis Perkins hadde vært utespiller hadde han hatt en ca. 5 år igjen. Når keepere, som du sier, holder på enda lenger, kan vel 27 år regnes som ungt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Utespillere holder vel på til dem er 35, så da har hadde han hatt 8 år igjen. Da er jo Arason også ung hvis du regner med at Perkins er ung. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Uansett: Jeg har mer tiltro til Perkins nå, enn hva jeg hadde da han kom til Enga Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Får håpe han har kvittet seg med slikt da :b Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er alltid de beste som gjør en sånn stor tabbe da. Se bare på Arason. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå