Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er et dårlig lag i år, rett og slett. Mye av skylden er Martin Andresen og Skullerud.

At dem spiller med dos Santos er en ren katastrofe, sammen med Martin. Dem burde spille med Bojan og Doffen på midten. Så Gunnar (går nå) og Bengt på topp. Nå vil jeg se Gunnar og Bengt som starter i neste kamp. Så setter man Moa og Daniel på hver sin kant.

Kjetil og Muri i midten og Storbæk og Jepsen på hver sin kant. Martin må ta selvkritikk nå, han er altfor mye på banen. Frisparkskytter, straffeskytter og cornerskytter. Daniel er 5 ganger bedre på frispark, Jepsen er god på cornerspark, og straffeskytter burde være Daniel...

 

Synd at Gunnar kun har en kamp igjen, han gjorde en friskt innhopp i dag og fikk frem mye mer enn det de hadde gjort i hele kampen (utenom målet).

Lenke til kommentar

Det er ikke alle spillere som er gode i hver lag, se på Forlan hvordan han var i Villareal etter han dro i United. Han var jo ikke noe spesielt god i United, men i Villareal slo han til. Vet ikke hvordan han spiller i Atletico nå da.

 

Kan jo være at Muri har kanskje litt bedre medspillere rundt seg, ikke vet jeg. Men jeg syns han er en grei spiller.

Lenke til kommentar
Jepp, håper han endelig har begynt å finne scoringsformen nå. Venter på flere Sæternesmål. :)

 

Sæternes er en elendig spiss, det var han i Brann også.

Han kan score 3 mål i en kamp, så kan det omtrent gå en sesong før han scorer igjen.

 

Han er (relativt) rask og ballklok, så han burde heller omskoleres til f.eks forsvarsspiller slik som Karadas, og heller hentes opp på dødballer og cornere.

Lenke til kommentar

Trist tap mot Ffk, men det er nå Enga og spillerne trenger støtte. Og som suporter så må jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe Martin får den tiden han trenger, og aller viktigste, at han lykkes med å gjøre Vålerenga til et vinnende lag, også på banen. Heia Vålerenga!

Lenke til kommentar

Ingen som kan forvente knall-suksess første sesongen etter så store forandringer i både lag og trener-team, men at de spiller dårligere en det som burde være minimum er jo helt klart, på papiret er de jo et av de beste (om ikke det beste) laget i Norge. Men når alt koker ned så er de jo alle sammen fotballspillere og burde klare å prestere bedre en dette.

 

For vel bare gjøre som mannen over her sa å vente, gi dem litt tid og se hva som skjer, man kan hvertfall ikke dømme de nord og ned enda.

 

 

Endelig skal jeg komme meg på kamper igjen også, sommerjobb i Oslo i 1mnd ftw : p

Lenke til kommentar

Jeg støtter enga fullt, men det er vanskelig nå, etter de siste avgjørelsene til Martin, med Thorvaldsson og Thomassen. Gjorde det ikke noe bedre at Gunnar ikke kom på før 70. minutt heller. :hm: (Jeg er ikke av de som bruker fornavn, bare gadd ikke å skrive Thorvaldsson så mange ganger).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...