Sameboe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei, Norway Cup er uka før. Og takk gud for det, siste jeg vil ha på en slik kamp er 15 000 unger mellom 8 og 14 ... Gleder meg noe enormt til kampen. Enga driter jeg jo i, men at Liverpool for første gang på nesten ti år kommer til hjemlandet blir bare helt enormt. Selv om det er en treningskamp, kommer det til å bli veldig gøy siden det sannsynligvis er den siste pre-season-kampen til Liverpool før Premier League starter (under to uker etter kampen). Men når det er sagt så kommer det nok også til å bli en del bytter og prøve forskjellige ting regner jeg med, man har jo ubegrenset med bytter i en slik kamp. Så først og fremst vil det bli moro, ikke spesielt spennende. Å se Torres pisse på de bakerste rekkene i Enga kan også bli meget fun. Tør vi gjette på to hattrick? Men jeg håper Klanen mobiliserer litt av det de har til kampen, slik at det kan bli en liten folkefest også på tribunen. Jeg tror nok det vil bli mange Liverpool-fans som vil lage lyd, så en liten tribune"krig" med "The Travelling Kop" og Klanen hadde jo vært moro. Torres blir skadet etter at Troy Perkins løper rett inn i han, sånn at han snubbler over foten til Wæhler og knekker foten, trust me, jeg har drømmt dette Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Noe sånt er mitt verste mareritt. Alvorlig skade på Gerrard/Torres/Masche/Agger/Carra i pre-season. Hadde noe sånt skjedd hadde jeg antakelig gjemt meg inne på Ullevaal etter kampen og rasert hele drittstadion. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Hadde vært artig om Torres hadde brukket beinet og vært ute i en hel sesong nesten Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, det er jo den eneste muligheten Man Utd har til å vinne noe så ... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Pangstart Nydelig mål fra vår Islending, og elegant innlegg fra Bengt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hadde vært artig om Torres hadde brukket beinet og vært ute i en hel sesong nesten Ja det hadde vært artig! Selv håper jeg så inderlig at Ronaldo knekker nakken og blir lam resten av livet! DET hadde vært artig!! Ganske patetisk å ønske at spillere blir skadet, samme hvilket lag de tilhører. Viser jo dessuten bare at du frykter Torres. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hadde vært artig om Torres hadde brukket beinet og vært ute i en hel sesong nesten Ja det hadde vært artig! Selv håper jeg så inderlig at Ronaldo knekker nakken og blir lam resten av livet! DET hadde vært artig!! Ganske patetisk å ønske at spillere blir skadet, samme hvilket lag de tilhører. Viser jo dessuten bare at du frykter Torres. Det var TULL. Slå opp ordet TULL i ordboken du. Jeg bare tullet med Hewitt, siden hans verste mareritt hadde hvert det. Endret 8. juni 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hehe, slapp av nuh da Vi må få flere mål. Gjerne 8. Trenger treningen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jippi, da kan vi mobbe Lillestrøm og RBK supportere . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Det er digg, haha digger meg så jævlig at LSK er ute. RBK også Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå mangler vi bare at Lyn og Brann ryker ut Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nei nei nei, hva er dette? Vi kan ikke slippe dem innpå oss nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 NÅ snakker vi! Zajic og Thorvaldsson! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Vi må beholde islendingen vår, ellers blir jeg veldig forbannet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da ble det ingen cup-bombe i dag. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Zajic må få mere spille tid. Han er jo enormt god til å holde på ballen, god skuddfot har han også. Bra teknikk og fart. Får håpe vi får se mer til han i Enga trøya! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=505167 NEEEEEI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå