Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Nei, Norway Cup er uka før. Og takk gud for det, siste jeg vil ha på en slik kamp er 15 000 unger mellom 8 og 14 ...

 

Gleder meg noe enormt til kampen. Enga driter jeg jo i, men at Liverpool for første gang på nesten ti år kommer til hjemlandet blir bare helt enormt. Selv om det er en treningskamp, kommer det til å bli veldig gøy siden det sannsynligvis er den siste pre-season-kampen til Liverpool før Premier League starter (under to uker etter kampen). Men når det er sagt så kommer det nok også til å bli en del bytter og prøve forskjellige ting regner jeg med, man har jo ubegrenset med bytter i en slik kamp. Så først og fremst vil det bli moro, ikke spesielt spennende. ;)

 

Å se Torres pisse på de bakerste rekkene i Enga kan også bli meget fun. Tør vi gjette på to hattrick? :p

 

Men jeg håper Klanen mobiliserer litt av det de har til kampen, slik at det kan bli en liten folkefest også på tribunen. Jeg tror nok det vil bli mange Liverpool-fans som vil lage lyd, så en liten tribune"krig" med "The Travelling Kop" og Klanen hadde jo vært moro.

 

Torres blir skadet etter at Troy Perkins løper rett inn i han, sånn at han snubbler over foten til Wæhler og knekker foten, trust me, jeg har drømmt dette :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært artig om Torres hadde brukket beinet og vært ute i en hel sesong nesten :)

Ja det hadde vært artig! :D Selv håper jeg så inderlig at Ronaldo knekker nakken og blir lam resten av livet! DET hadde vært artig!!

 

 

 

:ermm: Ganske patetisk å ønske at spillere blir skadet, samme hvilket lag de tilhører. Viser jo dessuten bare at du frykter Torres.

Lenke til kommentar
Hadde vært artig om Torres hadde brukket beinet og vært ute i en hel sesong nesten :)

Ja det hadde vært artig! :D Selv håper jeg så inderlig at Ronaldo knekker nakken og blir lam resten av livet! DET hadde vært artig!!

 

 

 

:ermm: Ganske patetisk å ønske at spillere blir skadet, samme hvilket lag de tilhører. Viser jo dessuten bare at du frykter Torres.

Det var TULL. Slå opp ordet TULL i ordboken du.

 

Jeg bare tullet med Hewitt, siden hans verste mareritt hadde hvert det.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...