Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i svarte... Leste i avisa at enga skal ha treningskamp mot Liverpool 5 august på Ullevåll, og at Liverpool skulle bruke nermest toppet lag...

Jepp, blir mest sannsynlig den siste eller en av de siste pre-season kampene til Liverpool, så blir nok tilnærmet toppet lag. Skal på den kampen veit jeg, blir morsomt å se hvordan Enga klarer seg mot Torres og Gerrard. :D

Lenke til kommentar

Jeg håper bare ikke altfor mange møter opp med VIF-skjerf og Liverpool-drakt. Det vil se helt dumt ut på tribunen. Selv om det er et spesielt lag, skal Klanen gi alt for å vise engelskmennene at vi har lært av deres supporterkultur, og overgått dem. Tror heller ikke det vil bli altfor vanskelig å få tak i billett siden kampen er midt i fellesferien, men skal nok stå i kø utenfor Sjappa for det. Pappa var dessverre usikker på om jeg er hjemme da.

Lenke til kommentar
Blir nok endel Liverpool supps fra norge.

 

Men hvorfor akkurat enga? Hvorfor skal kampen spilles mot enga? Hvorfor ikke Rosenborg f.eks? Hvis peonget er Ullevåll, kunne vel Lyn vært en mulighet.

 

Fordi det er enga som har fikset det? de ville neppe vært interessert i å arrangere en kamp mellom pool og rosenborg. Hvorfor Rosenborg? Er det ikke bra at også andre lag får prøve seg mot storlag fra Europa?

Hvorfor IKKE enga, spør jeg bare.

Lenke til kommentar

Nei, Norway Cup er uka før. Og takk gud for det, siste jeg vil ha på en slik kamp er 15 000 unger mellom 8 og 14 ...

 

Gleder meg noe enormt til kampen. Enga driter jeg jo i, men at Liverpool for første gang på nesten ti år kommer til hjemlandet blir bare helt enormt. Selv om det er en treningskamp, kommer det til å bli veldig gøy siden det sannsynligvis er den siste pre-season-kampen til Liverpool før Premier League starter (under to uker etter kampen). Men når det er sagt så kommer det nok også til å bli en del bytter og prøve forskjellige ting regner jeg med, man har jo ubegrenset med bytter i en slik kamp. Så først og fremst vil det bli moro, ikke spesielt spennende. ;)

 

Å se Torres pisse på de bakerste rekkene i Enga kan også bli meget fun. Tør vi gjette på to hattrick? :p

 

Men jeg håper Klanen mobiliserer litt av det de har til kampen, slik at det kan bli en liten folkefest også på tribunen. Jeg tror nok det vil bli mange Liverpool-fans som vil lage lyd, så en liten tribune"krig" med "The Travelling Kop" og Klanen hadde jo vært moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...