-Gudfaren- Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer! HamKam kan bare rykke ned til adeccoligaen, dette er direkte pinlig... Aldri sett et lag som er blottet for så lite selvtilitt. Bedre å dominere adeccoligaen, enn å ligge i bunnen av tippeligaen. Herregud! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Seriøst? Ingen DFH eller Moa? Hadde tenkt å tippe 2-0 i kveld, men dette blir bare uavgjort. Dessverre. Høhø, kanskje magefølelsen jeg hadde tidligere i dag stemmer likevel. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Seriøst? Ingen DFH eller Moa? Hadde tenkt å tippe 2-0 i kveld, men dette blir bare uavgjort. Dessverre. Høhø, kanskje magefølelsen jeg hadde tidligere i dag stemmer likevel. Ey, det er ikke lov å snu. Du sa uavgjort sist Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Stolpen igjen Skulle vel heller ha lagt inn der.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Syns min tipp var fin jeg. NYDELIG! :D Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Seriøst? Ingen DFH eller Moa? Hadde tenkt å tippe 2-0 i kveld, men dette blir bare uavgjort. Dessverre. Høhø, kanskje magefølelsen jeg hadde tidligere i dag stemmer likevel. Ey, det er ikke lov å snu. Du sa uavgjort sist Prøver heller ikke det. Påpeker bare at 2-0 har vært magefølelsen i hele dag. uavgjort-følelsen kom først når jeg hørte om skader og alt det der. MEN, det ble ikke 2-0 HEEERLIG Endret 5. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nevnarion; hehe nå hadde du flaks Bra for Bojan at han satte inn den. Håpe de bruker han mer, ellers forsvinner han jo. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 3 vakre mål i dag folkens, var en deilig slutt på kvelden . Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Så ekstremt digg! Blir nok en ekstra øl i dag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Skuffende at det var så få, selvom det er midtuke og at kampen begynte 19. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det var jo en lavprofilkamp, midtuke, i sommersola... Kommer dessverre ikke mange da! Håper det tar seg opp litt! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det var jo en lavprofilkamp, midtuke, i sommersola... Kommer dessverre ikke mange da! Håper det tar seg opp litt! Enga har forsåvidt vært er et lavprofil-lag for tiden også, dessverre. Og da blir det færre folk selv om Klanen er trofaste. Uansett, herlig med 3 mål. Sæternes endelig på scoringslista og to gromme langskudd fra islands-serberen. Nå snur det! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Klanen er trofast? Hvor mange medlemmer er det? Utifra klanens egne sider var det 12 637 medlemmer før nyttår (og tydeligvis mange nok i nærheten av oslo: http://www.klanen.no/medlemskap/vi_er_alle_fra_vaalerenga ). Ganske trofaste disse klansmedlemmene ja... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det går an å være Klansmedlem uten å gå på kamper også. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ganske trofaste disse klansmedlemmene ja... Enig. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Og hvor mange seter skal denne 1-kronersbula deres romme? Jeg bare påpekte hvor trofast disse klansmedlemmene var. Men nå har dere jo vunnet en kamp igjen, så da strømmer det til tilskuere igjen på neste kamp. I alle fall når hafslund gir bort etpartusen gratisbilletter for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hmmm. Så sinna du er da. Er du virkelig i denne tråden for kun å slenge dritt? Nå som sola skinner og gode greier? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Regner med at grunnen er fordi folk er medlem av klanen selv om de ikke bor i Oslo, men å bo i Oslo og ikke gidde å gå på kamp er da ganske dårlig... Endret 6. juni 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå