Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Haha, snart ligger vi under nedtrykkstreken. Hihi, vi som trodde at vi kunne kjempe om gullet når vi vant mot LSK og VIking :)

Hehe, det trodde aldri jeg. Ting må jo sette seg, neste år er året. Bare vi ikke rykker ned da.

 

 

Angels Eye: Jæzzå. Får ikke jeg lov å si mitt jeg også? I'm done. Byebye til deg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Martin Andresen. Skal jo ta alt? Frispark, hjørnespark og Straffer. Fredheim Holm har tatt ett frispark i år, og den satte han i målet. (rett meg om han har tatt flere målfarlige frispark).

Enig. Martin er faen meg egen, Fredheim Holm tok jo en straffe i fjor også. Den satte han også.

 

Martin Andresen treffer jo 1 av 20.

Lenke til kommentar
Martin Andresen. Skal jo ta alt? Frispark, hjørnespark og Straffer. Fredheim Holm har tatt ett frispark i år, og den satte han i målet. (rett meg om han har tatt flere målfarlige frispark).

Enig. Martin er faen meg egen, Fredheim Holm tok jo en straffe i fjor også. Den satte han også.

 

Martin Andresen treffer jo 1 av 20.

Japp, M.A tok vell cornere i dag også. var vell 2 elns som gikk på nærmeste stolpe. Der det var ingen?

Lenke til kommentar
3 poeng er 3 poeng.

Skal man sutre over lag får man gjøre det med lag under seg.

 

Dette er egentlig utrolig unødvendig å diskutere, men når en person kommer inn her og disser laget mitt, så er det bare helt naturlig at jeg slår tilbake mot hans/hennes lag, i dette tilfellet Brann. Det ville gitt lite mening å hakke på Ham-Kam mot en Brannsupporter.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...