Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Haha, snart ligger vi under nedtrykkstreken. Hihi, vi som trodde at vi kunne kjempe om gullet når vi vant mot LSK og VIking Hehe, det trodde aldri jeg. Ting må jo sette seg, neste år er året. Bare vi ikke rykker ned da. Angels Eye: Jæzzå. Får ikke jeg lov å si mitt jeg også? I'm done. Byebye til deg Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Alltid gøy å se Andresen drite seg ut På tide at idioten Hareide sparker'n ut av landsen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Martin Andresen. Skal jo ta alt? Frispark, hjørnespark og Straffer. Fredheim Holm har tatt ett frispark i år, og den satte han i målet. (rett meg om han har tatt flere målfarlige frispark). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Martin Andresen. Skal jo ta alt? Frispark, hjørnespark og Straffer. Fredheim Holm har tatt ett frispark i år, og den satte han i målet. (rett meg om han har tatt flere målfarlige frispark). Enig. Martin er faen meg egen, Fredheim Holm tok jo en straffe i fjor også. Den satte han også. Martin Andresen treffer jo 1 av 20. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Martin Andresen. Skal jo ta alt? Frispark, hjørnespark og Straffer. Fredheim Holm har tatt ett frispark i år, og den satte han i målet. (rett meg om han har tatt flere målfarlige frispark). Enig. Martin er faen meg egen, Fredheim Holm tok jo en straffe i fjor også. Den satte han også. Martin Andresen treffer jo 1 av 20. Japp, M.A tok vell cornere i dag også. var vell 2 elns som gikk på nærmeste stolpe. Der det var ingen? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Brann er jo et møkkalag, er jo en skam å holde med dem. Hihihi.....unnskyld da. Ikke så hårsåre nåda.er jo lagt til 4min og alt jo Neida. Vi skal jo tross alt ikke lenger tilbake enn i går, for å se hvor gode Brann er. Denial is not a river in Egypt... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jøøøøss, hele 2-3 poeng. Sannelig ikke verst. Eneste denne tabellen forteller, er at det for øyeblikket er kun ett lag i Norge som er stabilt nok til å kunne holde et jevnt nivå og være en real gullkandidat, og det er Stabæk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 3 poeng er 3 poeng. Skal man sutre over lag får man gjøre det med lag under seg. Nå som det er sagt er jeg enig i at bare Stabæk har vært jevnt over gode. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Stabæk er norges beste lag for øyeblikket uten tvil. Underholdene fotball ikke minst, pluss at over halvparten der er klassespillere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) 3 poeng er 3 poeng.Skal man sutre over lag får man gjøre det med lag under seg. Dette er egentlig utrolig unødvendig å diskutere, men når en person kommer inn her og disser laget mitt, så er det bare helt naturlig at jeg slår tilbake mot hans/hennes lag, i dette tilfellet Brann. Det ville gitt lite mening å hakke på Ham-Kam mot en Brannsupporter. Endret 1. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Uff dette er ikke bra. Vi er ikke giftige nok forann målet rett og slett. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Uansett, dette er vår første sesong med Martin Andresen. Mye som ikke stemmer, selvklart tenker ikke en Brann supporter på dette.. Endret 2. juni 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kamp på torsdag og søndag og se frem mot, iallefall Hamkam tar vi, jadda. Og cupkampen på søndag. Sweet! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ham-kam er det farlig å undervurdere. Vi har gjort det før, men forhåpentligvis lært av det nå... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Blir ikke sjokkert hvis vi går på enda en smell. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Blir ikke sjokkert hvis vi går på enda en smell. La oss ikke håpe det. Det var trist det som skjedde i går.Fortsetter Enga dette spillet er det adecco neste, er jeg redd. Heia Enga! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Blir vel fort 1-3, frykter jeg.. Noen som har sett lagoppstillinga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå