Nevnarion Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Straffe! :O Edit: NEI FY FAEN! Det er virkelig ikke meninga at vi skal ha poeng i denne kampen. Endret 1. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tør ikke se på straffa.... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Han brenner. Han brenner. FAAN Endret 1. juni 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 HAHAHAHA EEEEEEEELSKER DENNE KAMPEN. Fy faen og bra.. Jeg så ikke på straffa, men jeg digger. Dette går veien! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hihi......ANDRESEEEEEN OIOIOI.........For ett mål.....HAHAHAHAH Heia Brann........ og idag heia LYN Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nydelig mål, dette kan vi. Skål Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Hihi......ANDRESEEEEEN OIOIOI.........For ett mål.....HAHAHAHAH Heia Brann........ og idag heia LYN FOR FAEN KAN DU HOLDE KJEFT, KAN DU GÅ UT AV TRÅDEN? mARTIN, GI DEG SOM TRENER OG I ALLEFALL BENK DEG! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Du er nok i feil tråd Angels Eye. Og hvorfor du heier på Lyn når du holder med Brann, er helt uforståelig. Menmen, når man først holder med Brann, så hvorfor ikke Lyn også. Endret 1. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) SLEIP faaen.. Endret 1. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Brann er jo et møkkalag, er jo en skam å holde med dem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Brann er jo et møkkalag, er jo en skam å holde med dem. Hihihi.....unnskyld da. Ikke så hårsåre nåda.er jo lagt til 4min og alt jo Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Du må vel skjønne å få litt kritikk når du først og fremster terger Enga supportere ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Martin Andresen må gi seg som spiller, det gjelder også Freddy. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Brann er jo et møkkalag, er jo en skam å holde med dem. Hihihi.....unnskyld da. Ikke så hårsåre nåda.er jo lagt til 4min og alt jo Neida. Vi skal jo tross alt ikke lenger tilbake enn i går, for å se hvor gode Brann er. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du må vel skjønne å få litt kritikk når du først og fremster terger Enga supportere ? Hehe,joda..visste hva eg gjorde. Var ikke noe seriøst vondt ment Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Men det gjorde jævlig vondt i hjertet når du sa det etter utligninga Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du må vel skjønne å få litt kritikk når du først og fremster terger Enga supportere ? Hehe,joda..visste hva eg gjorde. Var ikke noe seriøst vondt ment Du har vel egentlig ikke noe her inne å gjøre. Er ikke vits å terge opp, da kommer modene med advarsler, for det er noen lett ampre folk her inne, og siden du skriver "eg", så er du vel litt hissig selv hvis man treffer, og det vil vi vel ikke ha noe av, vil vi? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Gjorde vondt i mitt Brann hjerte igår også. Makan til møkkaspill.....brann altså.... Edit:Get over it nåda Stine.vi er ferdige Endret 1. juni 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Haha, snart ligger vi under nedtrykkstreken. Hihi, vi som trodde at vi kunne kjempe om gullet når vi vant mot LSK og VIking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå