Olum Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Martin burde byttet ut seg selv i dag. Han hadde altfor mange feilpasninger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Han hadde utrolige mange feilpasninger, men det er vel Skullerud som driver med bytting osv? Bengt skulle også ha vært byttet ut. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jalland sitter på tribunen sammen med Bohinen og ser på Stabæk - Aalesund. Aner vi en interesse for Jalland i Blærum? Ed: Han sitter med caps og store solbriller, akkurat som han prøver å gjemme seg, hehe. Endret 26. mai 2008 av Stine Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Han kommer neppe til å dra til Stabæk, hva i all verden skal han i den klubben? Dem har jo konge midtbane! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jaja, nå ser også dere VIF tilhengere at alt ikke bare er fryd og gammen med Martin og bestekompisen Bengt. Bengt hadde klippekort i Brann, og ser ut til å ha fått det i VIF også. Blir han satt ut av laget, blir det garantert sure miner. Spørsmålet er om Martin vil gjøre dette mot bestekameraten. Har også litt vanskeligheter med å se at Martin har såpass bra selvinnsikt at han benker seg selv fremfor andre, men tiden vil vise dette. Stabæks midtbane er jo ikke så veldig mye å skryte av når Tchoy og Annan er dratt. Skal vel ikke mye mere til for at Alan finner seg en utelandsklubb med det storspillet han leverer heller. Vil tro at Stabæk nok må kjøpe minst en midtbanespiller i sommer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Daniel mister landskampen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Utrolig kjipt, hadde vært gøy å sett han i landslagsdrakten, men får sikkert en mulighet snart igjen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Oslo derby i morgen, blir spennende kamp. Håper det blir underholdene også Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lyn-Vålerenga 0-5. Kanskje dagdrømmerier, men poeng må det bli. Heia Enga!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Lykke til i dag, alle sammen! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sjelden har jeg like lite tro på seier som det jeg har i dag, vi har en helt forferdelig statistikk mot Lyn, og selv om vi hvert år tror vi skal greie å bryte den, så ser det ikke ut til å gå. Og sjelden hadde det smakt bedre med seier enn nettopp i kveld. Jeg håper at vi endelig skal greie å bryte forbannelsen, og når vi gjør det så håper jeg vi gjør det ordentlig, og at vi slår dem med mange mål. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sjelden har jeg like lite tro på seier som det jeg har i dag, vi har en helt forferdelig statistikk mot Lyn, og selv om vi hvert år tror vi skal greie å bryte den, så ser det ikke ut til å gå. Og sjelden hadde det smakt bedre med seier enn nettopp i kveld. Jeg håper at vi endelig skal greie å bryte forbannelsen, og når vi gjør det så håper jeg vi gjør det ordentlig, og at vi slår dem med mange mål. Jeg skal på kampen i kveld, og jeg tar sjansen. Vi vinner 5-0. Og faller jeg ned som en skinnfell, så får det bare bli sånn. Jeg velger å være optimistisk. Vålerenga slår Lyn 5-0. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vi vinner nok ikke. Starter sikkert med Sæternes i dag også.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ingen Sæternes i dag. Det hadde jeg ikke trodd. Fint å se at Perkins er en helt annen keeper nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mer trygg på Perkins nå, han er definitivt på rett vei og gjør ikke sånne rare tabber som han gjorde i starten. Ser ikke ut til å bli noen målrik kamp dette her. Frykter 0-0 eller et billig 1-0 til Lyn. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kjedelig kamp. Mye slurv og feilpassninger. Hvorfor skal det være så vanskelig å score?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) AAARGHJ. FAAN Verste er at jeg er så forberedt på det at jeg bare blir sittende og himle med øynene når scoringen kommer. Endret 1. juni 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 JAAAAAAAAA!!! MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!! Å ja. Feil vei. Bombe. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Verste er at jeg er så forberedt på det at jeg bare blir sittende og himle med øynene når scoringen kommer. Det er du ikke alene om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå