Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, nå ser også dere VIF tilhengere at alt ikke bare er fryd og gammen med Martin og bestekompisen Bengt. Bengt hadde klippekort i Brann, og ser ut til å ha fått det i VIF også. Blir han satt ut av laget, blir det garantert sure miner. Spørsmålet er om Martin vil gjøre dette mot bestekameraten. Har også litt vanskeligheter med å se at Martin har såpass bra selvinnsikt at han benker seg selv fremfor andre, men tiden vil vise dette.

 

Stabæks midtbane er jo ikke så veldig mye å skryte av når Tchoy og Annan er dratt. Skal vel ikke mye mere til for at Alan finner seg en utelandsklubb med det storspillet han leverer heller. Vil tro at Stabæk nok må kjøpe minst en midtbanespiller i sommer.

Lenke til kommentar

Sjelden har jeg like lite tro på seier som det jeg har i dag, vi har en helt forferdelig statistikk mot Lyn, og selv om vi hvert år tror vi skal greie å bryte den, så ser det ikke ut til å gå. Og sjelden hadde det smakt bedre med seier enn nettopp i kveld. Jeg håper at vi endelig skal greie å bryte forbannelsen, og når vi gjør det så håper jeg vi gjør det ordentlig, og at vi slår dem med mange mål.

Lenke til kommentar
Sjelden har jeg like lite tro på seier som det jeg har i dag, vi har en helt forferdelig statistikk mot Lyn, og selv om vi hvert år tror vi skal greie å bryte den, så ser det ikke ut til å gå. Og sjelden hadde det smakt bedre med seier enn nettopp i kveld. Jeg håper at vi endelig skal greie å bryte forbannelsen, og når vi gjør det så håper jeg vi gjør det ordentlig, og at vi slår dem med mange mål.

 

Jeg skal på kampen i kveld, og jeg tar sjansen. Vi vinner 5-0. Og faller jeg ned som en skinnfell, så får det bare bli sånn. Jeg velger å være optimistisk. Vålerenga slår Lyn 5-0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...