Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er uansett så utroolig typisk og ironisk, først har vi tre utrolig tøffe kamper på rad (Lillestrøm, Rosenborg og Viking), og vi slår LSK og Viking og greier uavgjort mot RBK. 7 poeng på 3 kamper. Men så kommer kampene mot lag som vi i utgangspunktet skal greie å slå, som er tippet langt ned på tabellen, sånn som Molde og B/G, men greier vi å slå de? Neida. >_<

Lenke til kommentar
Det er uansett så utroolig typisk og ironisk, først har vi tre utrolig tøffe kamper på rad (Lillestrøm, Rosenborg og Viking), og vi slår LSK og Viking og greier uavgjort mot RBK. 7 poeng på 3 kamper. Men så kommer kampene mot lag som vi i utgangspunktet skal greie å slå, som er tippet langt ned på tabellen, sånn som Molde og B/G, men greier vi å slå de? Neida. >_<

Sant, jeg blir også veldig irritert over at vi ikke har Tv2 sport :/.

Lenke til kommentar
dos Santos var jo en av banens dårligste idag, selger seg hele tiden.

Er han prostituert? Det visste jeg ikke. Uansett de som snakket om gull etter 3 serierunder håper jeg har beina på jorda igjen nå. Vi er fortsatt et dårlig lag som sliter omtrent like mye som før med å score. Selvsagt er ingenting avgjort i denne bingoligaen hvor alle slår alle, men realistisk sett havner vi midt på tabellen tenker jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...